Harga saham jatuh

Harga saham jatuh,harga saham jatuh,harga saham jatuh ! begitulah ceritanya,yushi bukan bercerita tentang harga saham dekat bursa malaysia,tapi harga saham masa depan bagi budak sekolah terutama perempuan





harga saham mereka cukup murah,tak macam dulu harga saham melambung tinggi sekarang dekat facebook harga saham mereka cukup boleh dirunding

budak sekolah zaman sekarang ,dekat ruangan chat facebook ayat jer sekejap saja dah boleh jadi kekasih,lepas tu kalau ajak buat hubungan seks dengan selamba terus mahu,tak pikir lepas ni nak pergi mana

kalau budak sekolah lelaki yang berumur 13,14,16,17 kalau bercakap mesti bercakap pasal main sana main sini,khatan pun belum tentu kering lagi … kalau budak sekolah perempuan umur 13 tahun dah cuba nak buat seks,tak sayang dara,masa depam huru hara…

harga saham jatuh,harga saham jatuh,harga saham jatuh,harga saham budak sekolah,perempuan dan lelaki



Kategori: biasa biasa |

Kami amat menghargai segala komen yang anda tinggalkan disini,kami berharap komen yang suci murni saja dari pihak anda,tinggalkan komen anda dan insha allah anda akan dapat baclink percuma dari blog ini,dan ada masa nanti pihak kami akan menziarahi blog anda pulak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge