Video Tragedi Maut Di Tugu Tani Jakarta

Video Tragedi  Maut Di Tugu Tani Jakarta – Sebuah video rakaman amatur yang dirakam oleh salah seorang saksi di tempat kejadian perkara saat para mangsa mati dilanggar kereta daihatsu xenia yang dipandu oleh Afriyani Susanti  Berikut video kecelakaan maut di Tugu Tani Jakarta .

Uncategorized | 451 views

Filem terminator versi malaysia

wah satu lagi filem buatan malaysia bakal muncul, iaitu iboi terminator arahan seorang pengarah dari sarawak, ianya bakal menjalani pengambaran di kampung iboi sarawak tidak lama lagi, dan bahasa untuk filem 100 % guna bahasa sarawak tak percaya ? tengok gambar ni..aisyeh..  aisyeh.. aisyeh… tak percaya ? ahaha..inilah kerja yushi …

Uncategorized | 645 views

(AJL 26) Awan nano-hafiz diiktiraf sebagai pemenang AJL 26

(AJL 26) Awan nano-hafiz diiktiraf sebagai pemenang, kami di just media dan juga heiznetwork dengan ini mengucapkan seribu tahniah  kepada hafiz yang memenangi  vokal terbaik, dan juga selaku juara anugerah juara lagu ke 26 ini sekaligus menyingkirkan beberapa peserta yang lain yang semuanya hebat hebat belaka lagu ciptaan Dato M …

Uncategorized | 653 views

Oh tidak ! mari kenali lelaki gay !

Oh tidak tidak…mari kita kenali lelaki gay, orang cakap nak kenali lelaki gay ni senang,kalau lelaki tu jalan macam takde pinggang,lemah lembut haiya ..gay le tu, eh lelaki gay ke tu ? senang sangat ker  nak kenali bagaimana lelaki gay ? ahah..respek kat korang, so bagi yushi tanggapan itu adalah …

Uncategorized | 593 views

Jom Ajar anak anda untuk elak jadi mangsa cabul dan rogol

anak anda tidak pernah kena cabul ? herm anda mesti berwaspada,jangan ingat anak anda tidak akan menjadi mangsa cabul..apa yang perlu anda kena Ajar anak anda untuk elak jadi mangsa cabul ok artikel ini yushi tulis adalah berdasarkan beberapa informasi yang yushi dapat dan beberapa research tentang pencabulan kanak-kanak yang sering …

biasa biasa | 836 views

Persepsi yushi tentang nur amalina che bakri

nur amalina che bakri ? ya nur amalina che bakri siapa lagi takkan  yushi nak cakap pasal maria ozawa pulak,ataupun cerita doraemon dalam tv,tak pun cerita naruto dan kawan kawan dia sedang bertarung tak gitu ? realitinya dulu yushi kagum dengan nur amalina che bakri, percapaian yang cemerlang gemilang dan terbilang kata …

biasa biasa, Personal | 1,184 views