Emma Maembong Nampak Comel Bila Pakai Tudung Kan ?

Assallamualaikum…


Emma maembong, pelakon cantik manis kelahiran negeri terengganu ini membuatkan hati aku bertambah sejuk apabila melihat Emma maembong pakai tudung,mak aih dah lah muka comel lote rasa nak ajak couple jer Emma maembong ni ( argh !!! nanti zizan marah)

Mungkin korang pikir yang si Emma maembong ni sudahpun merubah penampilannya yang sebelum ini tidak bertudung kepada berhijab

Untuk pengetahuan korang yang si Emma maembong ni seringkali dilihat banyak mengenakan tudung,apabila dia seringkali memuat naik gambar terbaru dia memakai tudung melalui laman sosial instagram, yang lebih manis lagi Emma maembong turut muncul dengan memakai tudung dikaca televisyen menerusi program popular di astro ria iaitu Meletop bagi mempromosikan drama terbaru lakonanya iaitu projek dengan suami atas katil Projek Memikat Hati Suami



Apabila ditanya ditanya Emma maembong berkata :

oleh sebab kerana watak yang Emma maembong lakonkan dalam Drama Projek Memikat Hati Suami  itu sebagai seorang muslimah maka Emma maembong merasa semakin selesa untuk mengenakan tudung dengan lebih kerap





P/s: Emma Maembong ni putih kan ? wauuuu….fantastic baby



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge