Korang tahu tak yang aku rindu kat siapa ?

Ah sudah ! Sudah sudah sudah
aku rasa lonely semacam jer ni dulu ketika guna selfhost aku ada tulis entri lonely boleh menyebabkan looser

Aku lonely semacam jer sejak kebelakangan ni,dalam hati ini aku merindui seseorang wanita tapi aku tidak tahu siapa wanita tu,al maklumlah orang yang jenis memang tak ada jodoh macam aku ni,mana ada wanita yang nak rindu,betul tak ?

Kenapa eh ? aku rasa aku nak ingat nama orang yang aku rindu tu,tapi nama tu aku tak ingat,hati aku rindu semacam jer kat dia,rasa sayang kat dia,nak hidup dengan dia tapi masaalah sekarang aku tak tahu siapa yang aku rindu tu.aduhyai parahlah aku kalau macam ni

Aku jenis mudah melupakan orang sekarang ni tau tak ? Kalau wanita tu reject aku,secara automatik aku mudah lupakan dia dan nama dia,walaupun sebelum ni aku memang tergila gilakan dia

Korang tahu tak,siapa yang aku rindu tu ? Sebab aku pun sekarang confius aku rindukan siapa

Hem ….



Kategori: Uncategorized | google eats: ,

Kami amat menghargai segala komen yang anda tinggalkan disini,kami berharap komen yang suci murni saja dari pihak anda,tinggalkan komen anda dan insha allah anda akan dapat baclink percuma dari blog ini,dan ada masa nanti pihak kami akan menziarahi blog anda pulak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge