Aku Alergik Pada Lampu Pendaflour Berwarna hijau

Assallamualaikum…

Kali ini aku nak bercerita sedikit pada korang, tentang lampu berwarna hijau, lampu yang aku maksudkan adalah lampu pendaflour dan mentol bulat tapi ianya takde kaitan dengan lampu isyarat,lampu pesawat dan sebagainya

Ok kenapa lampu berwarna hijau ? sebenarnya begini, kepala aku akan mudah pening dan rasa ingin muntah bila melihat lampu pendaflour dan menthol bulat berwarna hijau ,sebab kalau melihat lampu pendaflour berwarna hijau tu memang aku rasa satu alahan teruk kepala akan berdenyut-denyut yang terajdi kat aku

sampai sekarang,aku pun tak tahu kenapa….erm…

salam satu malaysia

p/s : apakah perkembangan terkini MH370 ???



Kategori: Uncategorized | google eats: , ,

Kami amat menghargai segala komen yang anda tinggalkan disini,kami berharap komen yang suci murni saja dari pihak anda,tinggalkan komen anda dan insha allah anda akan dapat baclink percuma dari blog ini,dan ada masa nanti pihak kami akan menziarahi blog anda pulak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge