Aku dan demi masa

 Assallamualaikum……

Aku disini nak kongsikan lirik lagu demi masa nyanyian kumpulan boboy, lagu ni walau dah 12 tahun berlalu namun masih best, masih sedap didengar, mana semua ahli kumpulan boboy sekarang ni eh  ? lama tak dengar berita diorang

ok sebelum aku teruskan,sila hayati lirik lagu demi masa nyanyian kumpulan boboy ni

Boboy-Demi masa

Demi Masa
Berbisiklah hatiku mengenangmu
Saat percintaan kita berlalu
Sepi mencengkam dalam hati
Menambah luka
Seandai ada aku keriangan
Hasrat menyentuh suria hidupku
Namun tersungkur menjadi debu
Tidak pernah terduga
Perubahan cinta kita
Diakhir hayat berpisah jua
( 1 )

Demi masa aku cuba menghalang
semua itu
Hanya kerana kasih dan sayang
Biar percintaan ini terus bersatu
Berikan aku waktu membuktikan
Oh kekasih…
Aduhai kekasih…
Tiada aku jemu menantikan
keputusan
Seandainya masih rindu
hulurkanlah ku seloka
Puas ku tersiksa bagaikan terasa
Tidak bermakna lagi
( ulang dari 1 )
Ohhh…

Aku dan demi masa,rasanya baru semalam berlalu namun kenangan 12 tahun lepas rasanya baru semalam melepas tahap kepedihan dan,kesedihan

Aku suka lagu ni,aku dengar sambil air mata mrengalir tapi bukan kerana lagu tapi kerana terkenangkan perkara lepas,aku selalu ulang dan ulang dengar tak jemu

Aku dan demi masa,semuanya berlalu sekarang ni aku dah tua dah,27 3 bulan, bini takde anak pun takde, nak mohon 1 azam banyak pulak karenah birokrasi

Aku dan demi masa….

salam 1 blogger



Kategori: Uncategorized | google eats: , , ,

Kami amat menghargai segala komen yang anda tinggalkan disini,kami berharap komen yang suci murni saja dari pihak anda,tinggalkan komen anda dan insha allah anda akan dapat baclink percuma dari blog ini,dan ada masa nanti pihak kami akan menziarahi blog anda pulak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge