Antara Liyana Manan dan Hanez Suraya korang sokong siapa ?

Assallamualaikum

Hangat dan jadi trending kisah Hanez Suraya merampas suami Liyana Manan, aku pun heran dekat malaysia ni yang penuh dengan pelakon dan artis sampah,isu peribadi seorang artis tersebut lebih menyerlah dari mutu seni yang dia persembahkan kepada umum

Melihat sahaja  muka Hanez Suraya,aku rasa nak cepuk jer muka minah ni,dah lah tak tahu malu merampas suami orang, lepas tu dengan muka tak malu lagi bersikap bodoh sombong,

Korang sokong siapa ? Hanez Suraya ke atau Liyana Manan ? aku kalau bab poligami ni, aku rasanya nak bagi satu pendapat jer, aku rasa Liyana Manan sanggup bermadu kalau Hanez Suraya seorang perempuan yang betul-betul bagus untuk menjadi sebahaigian dari keluarga mereka atau kemungkinan suami Liyana Manan kemungkinan tidak mampu menjadi pemimpin kepada sebuah keluarga berpoligami

Bukan apa,ada sesetengah wanita dia rela bercerai dengan suami,sebab dia rasa perempuan yang ingin dijadikan isteri kedua oleh suami tidak bagus untuk dijadikan sebahagian dari keluarga,atau si suami memang tak pandai nak berpoligami

Kita boleh merujuk kepada mereka yang boleh kita ambil contoh untuk membina sebuah keluarga berpoligami, seperti contoh Ustaz Azhar Idrus, Penyanyi dan pelakon Saleh Yaakob, mereka ini harus kita rujuk sebagai bahan rujukan untuk kita meminta pendapat , pandangan serta pengalaman jika ingin membina sebuah keluarga berpoligami

Ustaz Azhar Idrus, dia sebelum ini dah ada 2 orang isteri,tapi dia khawin lagi untuk kali ketiga, tak ada pun pelbagai masaalah,yang timbul cuma mulut melayu yang bising seolah olah diri lebih pandai bab agama
Saleh Yaakob dah ada 3 tambah lagi 1 jadi empat semuanya, tak ada pun masaalah, siap kesemua keempat-empat madu itu ikut sama pergi melancong berbulan madu

Kita sering meletak otak pada lutut, tapi tidak meletak otak pada kepala, isu Hanez Suraya merampas suami Liyana Manan membuatkan aku terpikir lagi, benar ramai pihak telah berpendapat yang seorang perempuan yang baik seharusnya untuk lelaki yang baik

Boleh aku tanya pendapat korang ? korang nak sokong Hanez Suraya atau Liyana Manan ?

Ok ……lallalalalal



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge