Zarina Anjoulie Lavocah Disaman Oleh Kevin Shah Kerana Kereta Mewah

 Assallamualaikum

Semua peminat sedang rindu kan Zarina Anjoulie Lavocah (tapi bukan aku) agak lama pelakon penuh kontroversi ini menyepi,  sebarang kontroversi yang melanda dirinya sejak kebelakangan ini seolah-olah tiada pikirkan si minah lepet ni dah berubah . Namun hari ini menerusi The Star, seorang ahli perniagaan terkenal telah pun menyaman Zarina Anjoulie atas sebab kecuaian dan penipuan sebuah kereta mewah.

Seorang ahli perniagaan yang bernama Kevin Shah Kadar Shah, 33 telah menyatakan yang ayahnya telah membeli sebuah kereta terpakai BMW 3201 Limousine RHD dan meminjamkan kereta tersebut kepada Zarina Anjoulie yang merupakan seorang kawan (bukan skandal ke ?) untuk kegunaan harian si Zarina Anjoulie ni  Namun selepas kematian ayahnya, Zarina Anjoulie lansung tidak berusaha untuk memulangkan kereta tersebut kepada keluarga Kevin Shah

Hasil dari pemeriksaan lanjut mendapati kereta mewah tersebut mempunyai 2 plat nombor iaitu WTN 8850 dan BLP 8858. Kevin Shah kemudiannya mendakwa bahawa kemungkinan Zarina Anjoulie atau pihak lain telah melakukan penipuan dan pemalsuan tandatangan  kerana ayahnya tidak pernah membuat pendaftaran nombor plat BLP 8858 ketika hayatnya. Untuk maklumat selanjutnya korang boleh melayari mystar

Apa pula pandangan aku ? hahaz minah lepet ni memang selalu bikin hal, kalau takde kontroversi memang tak sah minah lepet sorang ni beerti tak laku la dia

Harapa suatu hari nanti minah lepet ni berubahlah hendaknya,mungkin dia rasa orang suka badan dia yang montok tu kot,tu sebab dia tak berhenti buat kontroversi hahhax



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge