Agaknya begini eh perangai orang semenanjung waktu bulan ramadhan ?

Assallamualaikum Legasi Kongsi Gelap Melayu 3, ni mana punya page milik orang orang melayu semenanjung ni yang suka sangat menghina kami orang sarawak,para blogger semenanjung pun sokong diorang ni jugak ker ? takdepun blogger semenanjung yag nak ambik tahu pasal isu ni ? agaknya korang ni pun menyokong apa yang …

Uncategorized | 1,554 views

Aku Minat Photography Gambar Hitam Putih

Assallamualaikum…..selamat berpuasa,korang puasa ker ? Aku suka dan minat photograpy,apakan daya nak rembat DSLR sebiji belum mampu rasanya,dari dulu hasrat nak dapatkan DSLR ,tapi apa yang dikehendaki dihajati semuanya punah ranah hancur semuanya,diharap bulan ramadhan ada rezeki untuk aku. kadangkala sebagai peminat photography agak sukar untuk aku mengambil gambar dengan lebih …

Uncategorized | 1,350 views

Program Bertahlil & Sambut Puasa Sempena Ramadhan 2014

Assallamaualaikum…. Semalam 27 jun 2014, telah diadakan program bertahlil & sambut puasa sempena ramadhan 2014 oleh Pihak Jawatankuasa Surau Cahaya Kampung Iboi Laut selepas solat asar pada pukul 4.30 petang Penduduk kampung telah membawa jamuan hidangan bagi menjayakan program bertahlil & sambut puasa sempena ramadhan 2014 ini Ok buat yang …

Uncategorized | 753 views

Apakah Kelebihan Menjadi Lelaki Tak Handsome

Assallamualaikum…………… Lelaki handsome sering menjadi perhatian kaum wanita,walaupun ada dikalangan wanita sekarang setuju bahawa paras rupa bukan ukuran,namun apa yang wanita-wanita tu cakap hanya palsu semata-mata,cuba tengok kumpulan lelaki KPOP siapa yang lebih banyak minat ? wanita atau lelaki ? sudah semestinya wanita, siapa yang terjerit jerit macam nak pengsan …

Uncategorized | 3,381 views

Seorang Penulis Amerika Masuk Islam Kerana Hijab

Assallamualaikum….. Artikel adalah perkongsian dari apa yang aku baca dari sebuah laman web tempatan,diharap perkongsian artikel ini dapat dijadikan iktibar buat diri kita semua Sila baca sampai habis artikel ni… Banyak wanita Amerika Syarikat yang memakai tudung setelah memeluk islam. Namun, tidak demikian yang terjadi dengan Carissa D. Lamkahouan. Ia …

Uncategorized | 1,608 views

Lisa Surihani buat hal pulak dah..hadoiii !!

Assallamualaikum…. Lisa Surihani buat hal pulak dah,adoih..macam mana ni,macam mana ni yusri, haha. Lisa Surihani ni dari dulu lagi suka buat benda pelik tapi comel Lihat saja gambar Lisa Surihani dalam bilik air sambil memberus gigi ni menambahkan lagi kecomelan dia,gambar ni telah dimuat naik di akaun instagram milik Lisa Surihani sendiri …

Uncategorized | 982 views