Lamborghini Gallardo Hancur Rempuh Treler

Assallamualaikum……

[5 Gambar Lamborghini Gallardo Hancur Rempuh Treler] Pengajaran, wahlal sekaya mana pun kit,berapa banyak duit pun yang kita ada,kalau allah s.w.t nak sesuatu tu terjadi pada kita,ianya tetap akan jadi

Beginilah nasib kepada pemilik kereta Lamborghini Gallardo ini,kereta mewah kesayangannya ini hancur setelah merempuh sebuah treler, kemalangan ngeri ini berlaku di chiku gua musang
kereta Lamborghini Gallardo ini dikatakan gagal memotong sebuah kereta jenis Subaru Impreza dan merempuh treler yang datang dari arah bertentangan,namun pemilik Lamborghini Gallardo ini tidak mengalami kecederaaan yang serius

Sumber gambar :  ohdunia

Pengajaran,kalau dah tahu kereta tu mahal,mewah tak payah lah nak tunjuk kat orang yang kereta diri tu cukup laju,bawak lagi laju laju..tak sayang nyawa, ingat duit banyak boleh beli nyawa ker ? ish duit ada kereta rosak teruk macam ni memanglah boleh repair, kalau nyawa.?

salam hari ahad



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge