(3 Gambar)Awek Pakai Purdah Buat Aksi Yang Memalukan

Assallamualaikum……

Bulan puasa macam ni pun ada jugak remaja kita yang buat hal eh ? tapi tak dapat dipastikan bahawa gambar ni dirakam bila sebelum bulan puasa atau ketika bulan puasa. Tapi sungguh memalukan perbuatan mereka ini. Adegan yang menjijikkan ini dikatakan telah dirakam secara curi di tepi sungai Kelantan.

Menurut sumber pasangan ini tidak dipastikan sama ada sudah berkahwin atau belum. Namun dari wajah pasangan ini menampakan mereka ini masih remaja lagi dan belum berkahwin., tapi kalau ya pun sudah berkahwin aksi sebegini tidak sepatutnya berlaku di tempat awam, apatah lagi kalau kat malaysia macam ni jika seorang wanita itu  memakai purdah itu melambangkan sesorang wanita itu  tinggi ilmu agamanya, perlu ke buat adegan cium di tempat awam macam ni ?

Buat mereka yang suka sangat nak bercium kat public tu please tolong guna otak sikit,zaman ni zaman media sosial beb,apa yang korang buat satu malaysia tahu…

sumber asal gambar glepor



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge