Maria Ozawa Cari Calon Suami

Gambar bogel maria ozawa,maria ozawa nude,maria ozawa porn,maria ozawa sexs videos

Assallamualaikum……

Maria Ozawa cari calon suami ,wah ini satu berita gembira buat blogger titan ,blogger benashari ,blogger zikrihusaini ,blogger ejamothman ,blogger broframestone dan blogger hasrulhassan hahha bukan apa kalau korang ada rakan blogger yang masih bujang bolehlah kenen-kenen kan dengan maria ozawa ni,sebab ‘beliau’ ni pun dah gian sangat cari calon suami, al maklumlah terlalu ‘banyak sangat’ merasa

Gambar bogel maria ozawa,maria ozawa nude,maria ozawa porn,maria ozawa sexs videos

Baru-baru ini pelakon filem lucah popular jepun iaitu Maria Ozawa yang turut terkenal dengan nama manjanya  Miyabi mengaku sedang mencari calon suami selepas kian lama bosan membujang,mungkin tak tahan kena bedal dengan negro dan sebangsa dengan ‘beliau’ sendiri kot, mana tahu kan dah bosan sangat kena bedal dalam filem lucah, mahu juga dia kena bedal suami sendiri eh heheh

Pengakuan itu dibuat sendiri oleh Maria Ozawa ketika dia memang dikenali sebagai aktres yang sentiasa mempunyai ‘pasangan’ berdasarkan statusnya sebagai pelakon filem lucah yang hot dan setiap inci tubuhnya memang dah sah seluruh dunia dah tengok

Gambar bogel maria ozawa,maria ozawa nude,maria ozawa porn,maria ozawa sexs videos

Maria Ozawa yang kini berusia 28 tahun ( eh sama umur ngan saya) berkata, ‘beliau’ tidak kisah bakal pasangan hidup itu datang dari negara mana kerana yang penting lelaki itu seorang yang memahami kerjayanya sebagai pelacur kelas atasan

“Saya tidak peduli siapa orangnya dan warga negara apa, sama ada dari Jepun mahupun Indonesia (kalau boleh malaysia takder ker ?)
“Paling penting bakal kekasih saya itu dapat menerima saya seadanya, termasuk keperluan pekerjaan saya,” katanya

Maria adalah seorang daripada pelakon filem lucah paling terkenal di dunia dan pada Mei 2010 muncul dalam filem komedi dewasa Indonesia, Menculik Miyabi.

Kalau ada pak menteri kat malaysia yang nak ambik Maria Ozawa jadi isteri no 2 ,boleh dipersilakan…hehhehe

Langgan rss blog ini secara percuma



Kategori: Cerita artis |

Kami amat menghargai segala komen yang anda tinggalkan disini,kami berharap komen yang suci murni saja dari pihak anda,tinggalkan komen anda dan insha allah anda akan dapat baclink percuma dari blog ini,dan ada masa nanti pihak kami akan menziarahi blog anda pulak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge