Gaya tudung artis wanita malaysia yang awsome

Assallamualaikum…

Rasa pelik kan bila blog lelaki menulis mengenai gaya tudung artis wanita malaysia ni,tapi ini sebagai perkongsian mana tahu ada awek-awek comel kat luar sana yang nak ikut gaya tudung beberapa artis wanita ni

Walaupun ada dikalangan artis wanita yang dinyatakan didalam ini tidaklah memakai tudung seperti dalam gambar ini,mungkin fesyen tudung mereka boleh dijadikan panduan untuk gadis-gadis comel kat luar sana yang ingin ikut gaya tudung seperti mereka.

Ok jom kita lihat  gaya tudung beberapa artis wanita ni

Gaya tudung Amyra rosli

amyra rosli pakai tudung,Gaya tudung Siti nurhaliza,Gaya tudung Neelofa,Gaya tudung Mia ahmad,Gaya tudung Emma maembong,Gaya tudung Atikah suhaimie,Gaya tudung Amyra rosli

Walaupun Amyra rosli hanya memakai tudung untuk drama suamiku encik sotong,namun gaya tudung yang dipakainya sesuai dengan bentuk wajahnya

 

Gaya tudung Atikah suhaimie

Atikah Suhaime Bertudung,Gaya tudung Siti nurhaliza,Gaya tudung Neelofa,Gaya tudung Mia ahmad,Gaya tudung Emma maembong,Gaya tudung Atikah suhaimie,Gaya tudung Amyra rosli

Atikah suhaimie pun antara artis yang belum bertudung buat masa ni,tapi bila melihat dia pakai tudung memang cantik,sejuk mata memandang dan lagi sejuk kalau dapat jadi bini aku

Gaya tudung Emma maembong

emma maembong bertudung,Gaya tudung Siti nurhaliza,Gaya tudung Neelofa,Gaya tudung Mia ahmad,Gaya tudung Emma maembong,Gaya tudung Atikah suhaimie,Gaya tudung Amyra rosli

Emma maembong sebelum ni memang tak pakai tudung pun,tapi tidaklah seseksi neelofa sebelum bertudung,namun selepas memakai tudung Emma maembong lebih nampak dewasa dari sebelumnya

Gaya tudung Mia ahmad

Mia Ahmad,Gaya tudung Siti nurhaliza,Gaya tudung Neelofa,Gaya tudung Mia ahmad,Gaya tudung Emma maembong,Gaya tudung Atikah suhaimie,Gaya tudung Amyra rosli

Mia ahmad pada awalnya pun tidak bertudung,namun setelah bertudung ni dia nampak lebih anggun dari sebelumnya dimana gambar dia tak bertudung,seolah-olah nampak seperti janda perampas suami orang

Gaya tudung Neelofa
neelofa bertudung,Gaya tudung Siti nurhaliza,Gaya tudung Neelofa,Gaya tudung Mia ahmad,Gaya tudung Emma maembong,Gaya tudung Atikah suhaimie,Gaya tudung Amyra rosli

Neelofa sebelum ni memang terkenal dengan keseksiannya,bergambar pun sampai paha terdedah,pernah ada satu gambar hari tu dimana heehe teet..,tapi setelah bertudung Neelofa nampak lebih cantik dan anggun

Gaya tudung Siti nurhaliza

siti nurhaliza pakai tudung,Gaya tudung Siti nurhaliza,Gaya tudung Neelofa,Gaya tudung Mia ahmad,Gaya tudung Emma maembong,Gaya tudung Atikah suhaimie,Gaya tudung Amyra rosli

 

Siti nurhaliza ketika zaman dia masih dara,memanglah tidak memakai tudung ,namun setelah berkhawin dengan datuk k serta mengerjakan haji,maka Siti nurhaliza dari tak pakai tudung hingga perlahan-lahan memakai tudung

Apa kata korang tentang  gaya tudung artis wanita malaysia ?

Sekian….



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge