Burger Katak, adakah ianya sedap ?

 Bagaimana nak mulakan bines burger , ramai yang nak tahu cara untuk memulakan bisnes burger

Bila bicara bab burger ni,memang kecor air liur, sebab burger ni adalah antara makanan yang mengenyangkan, kalau malas nak masak beli jer burger dua bijik yang jual di gerai tepi jalan, makan sampai habis hahah

Tadi blogwalking ke blog gaban comel,terbaca pulak tentang satu artikel mengenai burger yang luar biasa bunyinya

Burger itu adalah burger katak ?

Bagaimana nak mulakan bines burger ,cara untuk memulakan bisnes burger,bagaimana fizo omar kaya dengan bisner burger,cara untuk kaya dengan bisnes burger,cara untuk jadi kaya,bagaimana cara jadi kaya,cara untuk buat burger,cara memasak burger,resepi untuk memasak burger yang sedap,cara memasak burger,resepi burger ayam,resepi double chese burger,bagaimana nak mulakan bisnes burger, bisnes burger, burger, burger ayam, burger daging, cara buat burger, cara buat resepi burger, cara mulakan bisnes burger, resepi burger, teknik bisnes burger, tempat sesuai untuk bisnes burger

Yep burger katak,tapi adakah burger katak ni sedap ?..hehe

Kalau kita kat malaysia ni ramai yang kaya dengan bisnes burger ,tengok kat tepi jalan gerai yang jual burger adalah satu pemandangan yang biasa,hasil pendapatan yang lumayan antara punca ramai yang bisnes buger kat malaysia sekarang ni

Begitu juga di jepun,burger adalah salah satu makanan yang kerap ditemui.  Baru-baru ini, penduduk Jepun digemparkan dengan burger ekstrem yang mengandungi daging Katak.

Menu burger katak diperkenalkan oleh salah satu restoran di Yokohama, Jepun. Mereka menawarkan menu burger isi katak yang disajikan bersama dengan kentang goreng dan minuman bersoda.

Burger itu diisi dengan daging seekor katak yang telah dibersihkan. Daging katak itu akan digoreng terlebih dahulu dengan tepung hingga garing, erm gerenti sedap

Roti yang digunakan untuk menu burger katak bukan roti burger biasa, tapi roti tersebut berwarna hitam. Salad dan sayur-sayuran lain juga ditambah ke dalam burger. Burger katak ini dijual pada harga 1000 Yen untuk satu bahagiannya. Harga tersebut  termasuk minuman soda yang dihidangkan

Persoalanya nya sekarang sedapkah burger katak itu ? mungkin sedap bagi yang boleh memakanya,tapi untuk kita memang tidak boleh walaupun burger katak ni sedap, sebab katak ni binatang dua alam so kita tak boleh makan

Bagi yang geli dengan katak,memang mual dengan burger daging katak ni ,kalau nampak memang boleh muntah hijau hahha

Mereka yang bisnes dengan burger katak nak ni adalah mereka yang kreative dalam berbisnes, kita pun boleh begitu jugak

Kita boleh bisnes burger ketam, sekarang ni ada yang bisnes burger ketam, ketam yang digunakan adalah ketam yang berkulit lembut, agaknya mana nak cari ketam yang berkulit lembut ? sebenarnya ketam yang berkulit lembut adalah ketam yang baru besalin kulit, so kulit yang baru tu masih lembut dan boleh dimakan.

Berbanding kulit yang dah keras memang tak boleh dimakan dah,kalau dimakan pun memang cari nahas namanya,

Korang yang rasa-rasa nak berbisnes burger tu, kena tuntut ilmu dulu bagaimana nak mulakan bines burger ,jangan main redah jer kalau tak tahu

Kalau nak panduan bagaimana cara untuk  untuk memulakan bisnes burger, korang boleh download dan baca panduan ni –> cara untuk memulakan bisner burger

Yang penting usaha !



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge