Emma Maembong & Kamal Adli Bakal khawin ?

Emma maembong & Kamal adli bakal khawin ? biar betul ? krik-krik ..amboi tajuk…huhu

Setelah putus cinta dengan bangla hidung besar ( zizan) nampak gayanya emma maembong sekarang ni rapat dengan kamal adli, berdasarkan gambar yang saya lihat di blog roti kaya tadi,seolah-olah mereka berdua ni bercinta..

emma maembong dan kamal adli,emma maembong dan kamal adli bakal khawin,emma maembong dan kamal adli bercinta,bukti emma maembong dan kamal adli bercinta,gambar mesra emma maembong dan kamal adli,emma maembong dan kamal adli kantoi bercinta,kisah cinta emma maembong dan kamal adli,gambar emma maembong dan kamal adli,bukti sebenar emma maembong dan kamal adli bercinta,benarkah emma maembong dan kamal adli bercinta,adakah emma maembong dan kamal adli bercinta,

Kalau dah rapat macam tu,lebih baik khawin jer..ehem..

Tapi nampak gayanya gambar ni macam diambil secara sembunyi-sembunyi

Aisyemen dah makin berani media sosial hiburan di malaysia sekarang ni ya, nak tiru paparazi orang putih ke ?

Apa-apa pun kalau betul diorang bercinta,kita doakan mereka kekal ke jinjang pelamin

p/s: rasanya kamal adli ni memang serasi dengan emma maembong

 

 



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge