Nikita Willy Mengaku Serius Bercinta Dengan Duran Valentino

Assallamualaikum…

Eleh korang pun tahu,aku minat ngan Nikita Willy,so ni nak kongsi jugak pasal cerita terbaru Nikita Willy ni , wah sekarang ni dia tengah bercinta dengan Duran Valentino pulak dah ? harap nak masuk jarum,jarum aku patah 🙁

nikita willy dan pacar barunya,gambar nikita willy dengan duran valentino,gambar pacar nikita willy,gambar kekasih nikita williy,gambar nikita willy bersama duran valentino,gambar romantik nikita willy dengan duran valentino,siapa kekasih baru nikita willy,siapa pacar baru nikita willy,gambar duran valentino,siapa duran valentino,gambar terkini nikita willy dengan duran valentino,gambar aksi nikita willy dengan duran valentino,foto nikita willy dengan duran valentino,daftar foto terkini nikita willy dengan duran valentino,senarai foto nikita willy dengan duran valentino berpacar,foto nikita willy dengan duran valentino sedang pacaran

Sekarang ni di hot trend indonesia, nama  Duran Valentino ni dah trending,trending sebab apa ? sebab dia kekasih Nikita Willy

Yelah tiada siapa menyangka bahawa kini hati Nikita Willy kini sudah dimiliki oleh seorang lelaki bernama Duran Valentino selepas Nikita Willy putus cinta dengan pemain bola sepak iaitu Diego Michiels. walaupun hubungan cintanya dengan Duran Valentino masih setahun jagung, Nikita Willy mengaku dia serius menjalani hubungan cinta dengan kekasih barunya itu.

nikita willy dan pacar barunya,gambar nikita willy dengan duran valentino,gambar pacar nikita willy,gambar kekasih nikita williy,gambar nikita willy bersama duran valentino,gambar romantik nikita willy dengan duran valentino,siapa kekasih baru nikita willy,siapa pacar baru nikita willy,gambar duran valentino,siapa duran valentino,gambar terkini nikita willy dengan duran valentino,gambar aksi nikita willy dengan duran valentino,foto nikita willy dengan duran valentino,daftar foto terkini nikita willy dengan duran valentino,senarai foto nikita willy dengan duran valentino berpacar,foto nikita willy dengan duran valentino sedang pacaran

“Setiap hubungan yang saya jalani pasti serius,” kata Nikita Willy ketika di temui di kawasan Kelapa Gading, Jakarta Utara

 

 

nikita willy dan pacar barunya,gambar nikita willy dengan duran valentino,gambar pacar nikita willy,gambar kekasih nikita williy,gambar nikita willy bersama duran valentino,gambar romantik nikita willy dengan duran valentino,siapa kekasih baru nikita willy,siapa pacar baru nikita willy,gambar duran valentino,siapa duran valentino,gambar terkini nikita willy dengan duran valentino,gambar aksi nikita willy dengan duran valentino,foto nikita willy dengan duran valentino,daftar foto terkini nikita willy dengan duran valentino,senarai foto nikita willy dengan duran valentino berpacar,foto nikita willy dengan duran valentino sedang pacaran

Gambar Nikita Willy mesra dengan Duran Valentino iaitu teman lelaki barunya

Buat pengentahuan korang,Usia Nikita ni baru 20 tahun masih bergetah lagi, Namun Nikita ni bukan jenis perempuan yang main-main dalam menjalankan hubungan cinta. walaupun sebelum ni hubungan cinta Nikita Willy gagal dengan Diego Michiels dan Bara Tampubolon dan juga ishak hasimi, hal tersebut menurut Nikita adalah perkara yang biasa dalam menjalin hubungan cinta.

nikita willy dan pacar barunya,gambar nikita willy dengan duran valentino,gambar pacar nikita willy,gambar kekasih nikita williy,gambar nikita willy bersama duran valentino,gambar romantik nikita willy dengan duran valentino,siapa kekasih baru nikita willy,siapa pacar baru nikita willy,gambar duran valentino,siapa duran valentino,gambar terkini nikita willy dengan duran valentino,gambar aksi nikita willy dengan duran valentino,foto nikita willy dengan duran valentino,daftar foto terkini nikita willy dengan duran valentino,senarai foto nikita willy dengan duran valentino berpacar,foto nikita willy dengan duran valentino sedang pacaran

“Kalau memang menuju ke arah yang lebih baik kenapa nggak,” katanya.

Namun Nikita Willy menyerahkan jodoh kepada yang maha esa. ada jodoh atau tidak dengan Duran Valentino, Nikita terima ketentuan ilahi.

“Namanya jodoh ya dijalani saja, kalau bukan yang terbaik ya bagaimana. Jadi ya doakan saja,” tutur Nikita.

So sama-sama kita doakan Nikita Willy agar bertemu jodoh dengan kekasihnya itu,kalau takde jugak , pindah jer dari jakarta ke sarawak ni ,sebab kat sarawak ni ada gambir sarawak tau..ngeh ngeh

Sumber asal : liputan6.com terjemahan semula ke bm oleh : ishakhasimi.com



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge