4 Wanita ini yang mana satu bakal isteri fahrin ahmad ?

fahrin_ahmad

Assallamualaikum…

Fahrin Ahmad bakal khawin ke ? ada yang kata fahrin ahmad akan khawin pada 9 haribulan ni,hari sabtu ? biar betul !

Ramai netizen di malaysia mengeluarkan spekulasi tersendiri siapa bakal isteri fahrin ahmad,saya pun antara yang meramal siapa wanita yang bakal menjadi isteri fahrin ahmad

Sebab ramai yang tidak sabar untuk melihat fahrin ahmad mendirikan rumah tangga setelah kecewa dengan 2 kisah percintaan beliau yang lalu, so korang pun tahu dengan siapa kan ?

Ok dibawah ni ada 4 gambar wanita yang kebanyakan netizen ramalkan bakal menjadi isteri fahrin ahmad..

Sebab sekarang ke empat empat ni single avaible kan..

gambar-bakal-isteri-fahrin-ahmad

1. Neelofa, orangnya pernah berlakon dengan fahrin ahmad dalam pilot cafe,adakah disitu permulaan cinta mereka ? kita tidak tahu,korang ada menonton rancangan meletop minggu lepas ? ala yang ada promote filem pilot cafe tu,kalau ada ulang tayang rancangan tu,korang tonton balik apa yang neelofa ada sebut pasal Fahrin Ahmad..

2. Heliza helmi, erm macam tak kena jer..erm..no komen

3. Izreen Azminda, sama-sama membintangi drama Eksperimen Cinta terbitan Zeel Production untuk siaran TV3 nanti ,urp memang nampak kena mereka berdua ni kan ? kita tak kisah yang Izreen Azminda ni janda ke apa, janji jodoh mereka berdua,tapi saya nampak ada keserasian antara Izreen Azminda dan Fahrin Ahmad

4. Felexia yeap, erm..agak jauh panggang dari api kot..entahlah

Tapi walau apa apa pun itu mungkin jodoh dari ilahi, namun siapa bakal isteri fahrin ahmad yang menjadi ramalan saya adalah kemungkinan Neelofa atau Izreen Azminda

Kalau bukan mereka mungkin orang lain kot…

Sama-sama kita nantikan…



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge