Wajah Dua Pelumba Haram Myvi Pada Tragedi Duke Yang Didakwa

Wajah Dua Pelumba Haram Myvi yang bakal didakwa atas kesalahan menyebabkan kematian 3 nyawa dalam tragedi duke yang lalu mula viral pada hari ini

kononnya mereka mempunyai orang dalam didalam pasukan polis, mereka berdua tidaklah segah mana, umur dah tua pun nak main lumba kereta jugak,kalau lumba kereta kontrol tak jadi masaalah tapi ni ni dah lumba yang betul,haram lagi tuh

wajah dua pelumba haram myvi,wajah mohd fizal reza jamaluddin,wajah siti noor aini mohd said

Mohd Fizal Reza Jamaluddin. Umur 31 ni, ingat muka macam Brian O’Conner dalam fast and furious, tapi dah macam bapak orang dah siap perut buncit lagi

wajah dua pelumba haram myvi,wajah mohd fizal reza jamaluddin,wajah siti noor aini mohd said

Wanita pula Siti Noor Aini Mohd Said. 35 tahun, pikir wajahnya secantik Leticia Ortiz, rupanya pakai tudung, jangan ditutup muka tu sebab anda kan pelumba hebat

Agaknya mesti Myvi diorang ni pasang Nos kan ? enin ubah lagi..hai hai hai

apa nak jadi…tua..tua pun nak berlumba

Orang dalam mana ?



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge