Pengumuman Tarikh Mula Puasa 2015 Malaysia

tarikh mula puasa 2015,pengumuman tarikh mula puasa 2015,tarikh rasmi puasa 2015,tarik melihat anak bulan puasa 2015

Assallamualaikum….

Pengumuman Tarikh Mula Puasa 2015 Malaysia ,mesti korang tak sabar nak puasa kan ? al maklum lah pada bulan ramadhan ni  macam-macam nikmat dan rahmat yang kita dapat sampaikan ada yang mencari rezeki dengan membuka baazar di bulan yang mulia itu nanti !

Sebelum kita tengok Tarikh Mula Puasa 2015 Malaysia baik kita tengok Tarikh Untuk Melihat Anak Bulan Ramadhan dulu

Tarikh Untuk Melihat Anak Bulan Ramadhan 

Tarikh : 16 Jun 2015 Hari : Selasa (hari ini)

Tarikh Mula Puasa 2015 Malaysia

Ikut pada pengumuman malam ini lah, kalau diorang umum pada tarikh 18 jun 2015 ni kita mula berpuasa,maka pada 18 jun 2015 ni kita mula puasa

Tapi biasanya memang cun cun

Tarikh : 18 jun 2015 : Khamis

Tahun ni puasa tau ! jangan tak puasa

 

 

 



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge