Tahniah ! Siti nurhaliza mengandung 2 bulan !

siti mengandung,siti nurhaliza mengandung,siti hamil,siti bogel,gambar siti mengandung,terkini siti mengandung,siti mengandung 2015

Assallamualaikum…

Siti nurhaliza mengandung 2 bulan | Tahniah buat Dato Siti Nurhaliza dan Dato K kerana bakal menimang cahaya mata tidak lama lagi

 

Yelah, dari tahun aku masuk kolej tahun 2006 lagi Dato Siti Nurhaliza ni khawin dengan Dato K, cuba korang kira eh 2006- 2015 berapa tahun ?

 

Kalau tempoh tu, orang lain dah ramai anak dah wei, tapi apakan daya bukan rezeki mereka

 

Namun berita Siti nurhaliza mengandung 2 bulan telah mengembirakan seluruh peminat Dato Siti, siapa yang tak nak tengok anak Dato siti kan ?

 

Ok sekian



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge