Itu jawatan maslan oit,bukan 3 kerja !

Assallamualaikum… Itu jawatan maslan oit ,bukan 3 kerja..aku tak faham kenapa menteri kat malaysia sekarang ni makin bangang Ya kita boleh respek kalau mereka betul buat tiga kerja,tapi tiga kerja yang dia nyatakan tu adalah jawatan wei ! tapi kerja dia sama iaitu ahli politik dan gaji dia pulak besar …

Personal, Ringkas jer | 1,999 views

Jual minyak wangi pun menipu

Assallamualaikum….. Jual minyak wangi pun menipu !  aku tak faham kenapa ada yang suka sangat menipu dalam bab jual beli ni, memang tak berkat wei ! Kalau nak berjual pun tak payah nak menipu, minyak wangi yang dijual tak lah sebesar mana pun, cuma kecil jer botol nya, wangi tu …

Personal | 1,343 views

Jom Tonton Full Video Konsert Gegar Vaganza 2015 Minggu 9 Final

Assallamualaikum…. Video Konsert Gegar Vaganza 2015 Minggu 9 Final telah menyaksikan pertama kali perserta wanita dinobatkan sebagai juara gegar vaganza musim kedua tahun 2015, peserta yang merupakan penyanyi popular suatu masa dulu membawa pulang wang tunai rm 100,000 berserta trofi ,tiket perlancongan ke madrid dan album single terbaru !   Setinggi-tinggi …

Hiburan, Muzik | 7,711 views

Pengalaman sebenar aku bersama onexox

Assallamualaikum …. Pengalaman sebenar aku bersama onexox, ya pertama aku beli sim kad onexox adalah pada awal tahun ini dengan order melalui blogger khairul anarm jauh tu wei ! Sim kad onexox tersebut dipos kepada aku oleh blogger khairul anarm dari johor ke serawak. adalah ambik masa dalam 3 hari …

Diri aku, Ulasan Saya | 970 views

Donald Trump Otak Mereng

Assallamulaikum… Donald trump otak mereng, ya kenapa aku cakap yang si donald trump ni otak mereng ? kita dah dengar kan pasal mamat ni cadang nak ban orang islam dari masuk amerika kan ? why ? dia ingat dia siapa nak buat macam tu ? kaya baru 4 bilion usd …

isu semasa, Ringkas jer | 1,416 views

Siti nurhaliza keguguran, apa punca ?

Assallamualaikum… Apa punca sebenar siti nurhaliza keguguran ? dulu semua peminat Dato Siti nurhaliza menerima khabar gembira apabila siti nurhaliza disahkan mengandung namun kali ini kita mendapat khabar buruk yang kandungan Dato Siti nurhaliza yang berusia 2 bulan itu keguguran   Berita tentang siti nurhaliza keguguran ini disahkan sendiri oleh siti nurhaliza …

Cerita artis, Hiburan | 4,760 views