Suatu hari parang akan kena badan lu bro !

Assallamuaĺaikum… Oh sakit hati,bila umur sebegini orang layan kita macam layan budak ! Dah berpuluh tahun aku menanggung kesabaran ini, mungkin sampai masanya makan parang lah jawabnya Mana kau tahan kalau dilayan seperti budak kecik ,tempat lepas geram dan pelbagai lagi Kalau dari time aku menganggur dulu memang aku boleh …

Diri aku | 1,059 views

Peha gebu fasha sanda ?

Gambar peha gebu fasha sanda pun nak kecoh ? Apa yang gebu sangat pasal peha janda si jejai ni ? pasal peha gebu fasha sanda ni pun korang nak berbalah ker ? apa istemewa sangat dengan peha gebu fasha sanda ni tak faham aku Nak kata gebu sangat takdelah jugak, setakat debu …

Cerita artis | 2,612 views

Syarat Kemasukan Institut Pendidikan Guru (IPG) 2016

Borang permohonan Kursus Maktab Perguruan IPG 2016 secara online. Berita baik untuk korang semua bahawa KPM mempelawa pelajar lepasan SPM yang berminat untuk mengikuti pengajian di Institut Pendidikan Guru (IPG) bagi sesi Jun 2016. Mana-mana calon yang berminat untuk mengikuti pengajian ini boleh terus mengemukakan permohonan melalui online Untuk kemasukan …

Perkongsian | 6,472 views

Benarkah orang melayu pemalas ?

Benarkah dakwaan orang melayu pemalas ? Adakah ianya sekadar mitos atau memang benar ianya berlaku ? Assallamualaikum… Orang melayu pemalas  ,satu ungkapan yang sungguh kurang ajar ya memang kurang ajar sebab ianya diungkapkan oleh bangsa melayu sendiri, bukan bangsa lain.. Kenapa ? Penularan wabak orang melayu pemalas telah berlaku ratusan …

Pandangan saya, Ulasan Saya | 1,801 views

Kenapa rakyat malaysia suka kerja di singapura ?

Kenapa rakyat malaysia suka kerja di singapura sedangkan kerja disana lebih kurang jer sama dengan kerja di dalam malaysia sendiri Assallamualaikum…. Bila kita lihat cabaran zahid hamidi buat belia di negara ini adakah belia di negara ini sanggup ceburi bidang yang selama ini diceburi oleh warga asing seperti cuci longkang,kutip buah,bina …

Pandangan saya, Ulasan Saya | 4,202 views

Tahniah Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin

Assallamualaikum.. Gambar Terkini Pernikahan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin | Tahniah buat Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin ,siapa sangka akhirnya jodoh mereka sehingga ke jinang pelamin dan tak dijangka yang selama ini yang Syatilla Melvin menjadi pilihan  Shaheizy Sam dan bukan Neelofa, Fazura dan artis yang lain Yelah kan, selama ini  Shaheizy Sam pernah digosipkan …

Cerita artis, Hiburan | 1,536 views