Tahniah Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin

gambar shaheizy sam dan syatilla melvin khawin,gambar terkini perkhawinan shaheizy sam dan syatilla melvin,gambar akad nikah shaheizy sam dan syatilla melvin,gambar terkini shaheizy sam dan syatilla melvin,  syatilla melvin biodata, biodata profil syatilla melvin isteri shaheizy sam

Assallamualaikum..

Gambar Terkini Pernikahan Shaheizy Sam dan Syatilla MelvinTahniah buat Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin ,siapa sangka akhirnya jodoh mereka sehingga ke jinang pelamin dan tak dijangka yang selama ini yang Syatilla Melvin menjadi pilihan  Shaheizy Sam dan bukan Neelofa, Fazura dan artis yang lain

Yelah kan, selama ini  Shaheizy Sam pernah digosipkan dengan beberapa artis namun penghujungnya  Shaheizy Sam pilih Syatilla Melvin, mesti rasa terbakar dihati sanubari para wanita-wanita diluar sana yang selama ini tergila-gilakan inpektor khai ni, lebih-lebih lagi Shaheizy telah menyadokan badanya untuk filem polis evo yang telah meletop hot kebabom tahun lepas ,memang kaw kaw lah rasa tergila-gila kan  Shaheizy Sam di hati sanubari para wanita-wanita lonely diluar sana heheh

Ok mungkin ada yang ingin mengenali siapa Syatilla Melvin ni kan, nak tahu siapa nama penuh dia,kerjaya dia so memang nak tahu sangat kan ?

Ok disini saya nak kongsikan buat korang…

Biodata Profil Syatilla Melvin Isteri Shaheizy Sam

Nama Penuh : Siti Nur Syatilla Amirol Melvin

Nama Komersial : Syatilla Melvin

Tarikh Lahir : 8 Februari 1991

Umur: 25 Tahun (2016)

Asal : Parit Buntar Perak

Darah kacukan: Serani (Ayah) & Melayu (Ibu)

Pendidikan: SPM

Kerjaya : Pelakon dan Model

Drama : Kondominium, Street Vendetta, Kristal Maya, Julia, Kalau Bukan Aku, Dalam Setiap Sujud, Istidraj Cinta, Rindu Bertamu di Abu Dhabi, Esah Pajero, Rentas Samudera, Ramadan Yang Hilang, Lara Hati, BFF Teman Tapi Mesra, Ariana Rose, Aku Isterinya, Kristal Maya, Gerimis Salju Naminara, Dia Isteri Luar Biasa, Sha dan Shah

Filem: Scandal

Telemovie: Salah Susuk Raya, Khilaf Seorang Isteri, Mahar Tanpa Cinta, Bintang Hati, Pa Cinta, Korban Haji

Nak lihat gambar khawin diorang ? nah ini dia

Gambar  Pernikahan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin

gambar shaheizy sam dan syatilla melvin khawin,gambar terkini perkhawinan shaheizy sam dan syatilla melvin,gambar akad nikah shaheizy sam dan syatilla melvin,gambar terkini shaheizy sam dan syatilla melvin,  syatilla melvin biodata, biodata profil syatilla melvin isteri shaheizy sam gambar shaheizy sam dan syatilla melvin khawin,gambar terkini perkhawinan shaheizy sam dan syatilla melvin,gambar akad nikah shaheizy sam dan syatilla melvin,gambar terkini shaheizy sam dan syatilla melvin,  syatilla melvin biodata, biodata profil syatilla melvin isteri shaheizy sam gambar shaheizy sam dan syatilla melvin khawin,gambar terkini perkhawinan shaheizy sam dan syatilla melvin,gambar akad nikah shaheizy sam dan syatilla melvin,gambar terkini shaheizy sam dan syatilla melvin,  syatilla melvin biodata, biodata profil syatilla melvin isteri shaheizy sam gambar shaheizy sam dan syatilla melvin khawin,gambar terkini perkhawinan shaheizy sam dan syatilla melvin,gambar akad nikah shaheizy sam dan syatilla melvin,gambar terkini shaheizy sam dan syatilla melvin,  syatilla melvin biodata, biodata profil syatilla melvin isteri shaheizy sam gambar shaheizy sam dan syatilla melvin khawin,gambar terkini perkhawinan shaheizy sam dan syatilla melvin,gambar akad nikah shaheizy sam dan syatilla melvin,gambar terkini shaheizy sam dan syatilla melvin,  syatilla melvin biodata, biodata profil syatilla melvin isteri shaheizy sam gambar shaheizy sam dan syatilla melvin khawin,gambar terkini perkhawinan shaheizy sam dan syatilla melvin,gambar akad nikah shaheizy sam dan syatilla melvin,gambar terkini shaheizy sam dan syatilla melvin,  syatilla melvin biodata, biodata profil syatilla melvin isteri shaheizy sam

 

Tahniah Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin ,semoga perkhawinan anda berdua kekal ke akhir hayat

Sumber gambar : Karya cinta



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge