Wanita dari Sarawak ini hampir gagal menjual produk jenama sendiri, namun..…

Wanita dan kecantikan Apa saja produk kecantikan yang dijual, memang wanita adalah pembelinya, setiap wanita memang perlu menjaga kecantikan mereka, tak kira mereka yang masih belum berkahwin atau yang sudah pun berkahwin sebab wanita dan kecantikan memang sukar untuk dipisahkan Tugas kami Hero Borneo Team kali ini adalah membongkar kisah …

Hero Borneo Team, Product Review, Review | 2,221 views

Akibat terlalu degil Hah ! balasan

Assallamualaikum…. Kenapa manusia seorang ni degil ? degil tak dengar cakap, bila dinasihati kita diejek nya pulak Entah lah, nak kata umur muda lagi usia dah 50 dah Mungkin kerana dia lebih tua dari kami dia jadi manusia degil , dia beranggapan kami yang lebih muda dari dia tak layak nak …

photograpi, Ringkas jer | 2,006 views

Atikah Suhaime Dan Video Lucah

Assallamualaikum Video lucah dan gambar bogel atikah suhaime tersebar ? Memang dah kecoh dah media sosial yang konon video lucah atikah suhaime berserta gambar bogel dia tersebar, sampaikan atikah suhaimi nak ambik tindakan undang-undang pasal penyebaran video yang dikatakan fitnah tersebut Aku pun cuba gak gatal gatal tangan nak cari …

Cerita artis | 80,819 views

Kenapa aku beli kamera ?

Assalamualaikum…. Mengapa aku beli kamera ? mengapa kamera yang aku pilih adalah jenama nikon model 5300 ? Ada yang tak faham kenapa aku sanggup kumpul duit sehingga RM 2k untuk membeli sebuah kamera DSLR ? Jawapan yang cukup mudah bagi aku, kerana aku minat dengan photographi dan aku ingin belajar …

Diri aku, Personal, photograpi | 686 views

Aminah Hostel-homestay murah kuching-samarahan

Assallamualikum.. Aminah hostel-homestay murah kuching-samarahan Pada hari selasa yang lalu saya dan Mr hanafi berpeluang untuk berkunjung sebentar ke Aminah Hostel, Homestay ini terletak di Kampung Sindang Baru Kota Samarahan malah ianya berdekatan dengan tiga pusat pengajian tinggi iaitu Unimas , Uitm dan Institut Perguruan Tun Abdul Razak kami dibawah …

Hero Borneo Team, Perkongsian, Promosi | 2,870 views