Tak tahu malu…

Assallamualaikum….. Perempuan yang tak tahu malu, isu kecil diperbesarkan lepas tu kata orang racist lah apalah, tak payahlah pakat nak perbesarkan isu kecil… Isu yang tidak racis, ko raciskan alahai, ko guna status facebook ko untuk meracis ? Malu lah wei, ko bukan main cakap orang racis padahal ko lagi …

Ringkas jer | 1,557 views
abghensem,blog abang hensem

Abang Ensem Bukak Kedai Gunting Rambut

Assallamualaikum… Abang ensem bukak kedai gunting rambut ? aik biar betul ? adakah abang ensem blogger hartanah tu ? bukan !! segalanya bukan !!   Habis siapa Abang ensem itu ? haha ni nak bagitahu ejaan ianya berbeza, bukan abang ensem yang bukak kedai gunting rambut ,akan tetapi kedai gunting …

Hero Borneo Team, Review | 1,976 views

Tiada siapa yang nak blogger ni

Tiada siapa yang nak blogger ni ,betul tiada siapa yang nak, nak menjadikan blogger ni menantu ? Nak menjadikan blogger ni suami ? Nak menjadikan blogger ni teman lelaki dia ? Urm baru mula berkenalan dah reject…     Tiada siapa yang nak blogger ni, tengok pada keadaan dia pun …

Diri aku, Motivasi diri, photograpi | 3,796 views

Masih Wujud Perempuan Takut Malam Pertama ?

Assallamualikum…. Perempuan takut malam pertama , berapa ramai perempuan sekarang yang masih takutkan malam pertama angkat tangan ? benarkah perempuan moden zaman sekarang tidak gentar untuk berhadapan dengan malam pertama ? mereka sudah terbiasa ada bersedia ? mari sama-sama kita bincangkan Ok bab malam pertama adalah malam yang paling indah …

Perkongsian | 1,824 views

Siapa yang pernah makan atau termakan ĺalat ?

Assallamualaikum… Termakan lalat ? siapa yang pernah makan atau termakan ? Yang dalam gambar kat atas tu aku tak pasti itu lalat spesis apa, tapi kita orang kat sarawak ni gelar lalat macam ni DANGO kalau tak siĺap aku lah Kalau korang tak pernah termakan lalat, mesti korang pernah termakan telur …

photograpi, Ringkas jer | 1,579 views

Selesai sudah renew domain dan hosting

Assallamualaikum.. Akhirnya selesai sudah renew hosting dan domain blog tak seberapa ni, domain blog ni sebenarnya di renew 3 tahun sekali tapi oleh kerana buĺan ni aku nak pakai banyak duit so aku renew untuk satu tahun jer dulu           Hosting pulak,memang kena renew 1 tahun …

Diri aku, Ringkas jer | 883 views