Siapakah aiman tino ? adakah dia sehebat aku ?

Assallamualaikum….

Wah wah wah, ini gerenti para gadis-gadis manis kat luar sana ,masih sibuk mencari biodata penuh aiman tino tak pun biodata ringkas aiman tino , biodata ishak hasimi korang tak nak cari ? wei ni tak adil ni wei ! aku boleh glemer dari aiman tino cuma aku jer tak mahu ( heheh bergurau)

biodata penuh aiman tino ku rela dibenci, aiman tino biodata, lirik lagu aiman tino ku rela dibenci, offical video klip aiman tino ku rela di benci,siapakah aiman tino,gambar aiman tino, kenapa aiman tino hensem,aiman tino seksi,aiman tino gay,

Siapakah dia aiman tino ? adakah beliau sama hensem dengan mr hanafi ? atau adakah dia mempunyai kakak yang sama cun macam cik akak ? tak pun dia mempunyai body guard yang gagah macam elih japahar ?

Adakah aiman tino ni sehebat aku ? why ? why ?

Aiman tino memang hebat ! lagu yang dinyanyikan oleh aiman tino iaitu ku rela dibenci memang hits sampai viral lagu tu kat media sosial, apa tidaknya sampaikan aku sendiri tangkap lentok dengan lagu tu, cuma buat pendengar kat luar sana janganlah over sangat bila dengar lagu mendayu-dayu macam ni sampai nak bunuh diri pulak

Awek comel : Abang ishak nak biodata penuh aiman tino please

Aku : yela yela abang bagi ni…

Biodata Penuh Aiman Tino abang takde tapi biodata ringkas aiman tino ada ni :

Nama penuh: Mohd Aiman Yusri
Nama glamor: Aiman Tino
Umur: 18 tahun
Asal: Malaysia
Kerjaya/hobi : penyanyi & pemain gitar
Twitter : https://twitter.com/aimantino98
Instagram : https://www.instagram.com/official_aimantino/

biodata-penuh-aiman-tino-2016,biodata penuh aiman tino ku rela dibenci, aiman tino biodata, lirik lagu aiman tino ku rela dibenci, offical video klip aiman tino ku rela di benci,siapakah aiman tino,gambar aiman tino, kenapa aiman tino hensem,aiman tino seksi,aiman tino gay,

Press Release (sumber : klik sini)
Aiman Tino atau nama sebenarnya, Mohd. Aiman Yusri, tidak menduga lagu demo yang dirakam oleh bapanya mengundang perhatian pemain gitar kumpulan Khalifah, Harry, yang kemudian mencadangkan kepada Aries Music untuk diambil sebagai artis rakaman.

Aiman Tino, 18 tahun, telah berjinak-jinak dengan dunia nyanyian sejak berusia 10 tahun dan sering terlibat dalam aktiviti kesenian di sekolah. Beliau mendapat bimbingan daripada bapanya, Yusri Ishak, merupakan finalis Bintang HMI 1992.

Menurut Aiman Tino, lagu KuRela Dibenci ciptaan bapanya itu mulanya telah dimuatnaik ke laman Youtube dan mendapat tontonan seramai 30 ribu dalam masa 3 bulan, tetapi dinyahkeluarkan setelah menandatangani kontrak bersama Aries Music.

“Saya akui ia satu kesilapan, tetapi lagu itu kini telah dimuatturun semula oleh pihak Aries Music dalam versi rakaman,” jelasnya.

Boleh bermain gitar, menurut Aiman Tino dia mahu bersungguh-sungguh setelah bergelar artis rakaman selain membantu keluarganya dalam perniagaan restoran.

Restoran Asam Pedas mereka terletak di Dataran Kuala Kubu Bahru, Selangor.

Selain menyanyi dan bermain gitar, Aiman Tino juga pakar menggoreng Char Kue Teaw dan di restoran keluarganya itu terdapat papantanda bertulis Aiman Char Kue Teaw.

Selain Char Kue Teaw, beliau juga pakar membuat sambal nasi lemak.

“Memang saya telah diajar membuat sambal nasi lemak oleh bapa sejak kecil dan kini sayalah yang membuat sambal nasi lemak yang dijual di restoran kami,” katanya gembira.

Nak lirik dan video klip aiman tino ku rela dibenci  ? meh meh..

Lirik lagu aiman tino-ku rela di benci

Ku ketawa kau menangis
Engkau tertawa aku menangis
Hanya dirimu oh sayangku

Kesudahan tiada henti
Hanya yang tinggal igauan mimpimu
Ternanti-nanti

Sering kali aku diuji
Air mata ku terus mengalir
Membasahi di dadaku

Hanya ratapan di dalam hati
Moga tercipta kesudahan yang di nanti

Ku ingin ku dibenci olehmu
Agar kenangan manis terus terpadam Selamanya

Menghitung menunggu mati
Agar kau jumpa yang di nanti
Semoga pemergianku ini
Terbaik untukmu

Tak sanggup ku dibohongi
Ku rela di jemput Ilahi
Kerna dia ku sanggup pergi
Hanya di sana kekal dan abadi

Ku ingin ku dibenci olehmu
Agar kenangan manis terus terpadam
Selamanya

Menghitung menunggu mati
Agar kau jumpa yang dinanti
Semoga pemergianku ini terbaik untukmu

Tak sanggup ku dibohongi
Ku rela di jemput Ilahi
Kerna dia ku sanggup pergi
Hanya disana kekal dan abadi

Hanya disana kekal dan abadi

Offical klip video aiman tino-ku rela di benci

 

Layan jangan tak layan weiii



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge