Masih Wujud Perempuan Takut Malam Pertama ?

perempuan-takut-malam-pertama

Sumber gambar : google image

Assallamualikum….

Perempuan takut malam pertama , berapa ramai perempuan sekarang yang masih takutkan malam pertama angkat tangan ? benarkah perempuan moden zaman sekarang tidak gentar untuk berhadapan dengan malam pertama ? mereka sudah terbiasa ada bersedia ? mari sama-sama kita bincangkan

Ok bab malam pertama adalah malam yang paling indah bagi yang dah khawin, aku sebagai lelaki pun memang mengidamkan malam pertama ( uhuk uhuk batuk plak) tapi yang dipersoalkan sekarang masih adakah segelintir wanita/ perempuan yang masih takutkan malam pertama ?

Ya mungkin ada, namun agak kurang kot seperti zaman tok nenek kita dulu sebab zaman dulu mana ada facebook,internet,whatapp, laman porno,youtube dan pelbagai itu semua sebab dunia sosial dulu dan sekarang tak sama beb, apatah lagi fitnah, fitnah dulu dan sekarang berbeza

Kebanyakan dari wanita yang takutkan malam pertama berkemungkinan dari mereka yang

  1. memang di didik dengan nilai agama sejak lahir
  2. mereka di didik dengan batas susila dengan membataskan pergaulan
  3. cara bercakap yang bertapis
  4. menjaga pandangan mata
  5. menjaga pendengaran

Mereka ini adalah dari kalangan wanita/perempuan yang mempunyai saham yang tinggi dimata lelaki yang inginkan mereka sebagai isteri, kerana tubuh mereka hanya layak disentuh oleh insan yang bergelar suami sahaja

Beb..terus terang aku cakap,walaupun aku ni tak lah sebaik mana pun, tapi aku nak sangat perempuan macam ni..erm..

sekian…

 

 



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge