Tiada siapa yang nak blogger ni

Tiada siapa yang nak blogger ni ,betul tiada siapa yang nak, nak menjadikan blogger ni menantu ? Nak menjadikan blogger ni suami ? Nak menjadikan blogger ni teman lelaki dia ? Urm baru mula berkenalan dah reject…

 

 
Tiada siapa yang nak blogger ni, tengok pada keadaan dia pun tiada siapa yang nak, betul tiada siapa yang nak…

 
Blogger mana tiada orang nak tu ? blogger tersebut yang aku maksudkan adalah diri aku sendiri
Yep perkataan tiada orang nak itu adalah perkataan yang sering keluar di mulut, dipikirkan di minda ketika suatu ketika dulu aku pernah patah semangat..

 
Namun sekarang perkataan itu aku telah bunuh dari diri aku, dimana aku mesti keluar dari pemikiran negatif

 
Perkataan baru, aku insan hebat dan berusaha untuk lebih hebat
Setiap kita manusia allah telah kurniakan dengan kehebatan dan kebolehan cuma kita saja malas menjadi hebat

 
Ingat Hebat itu harus dipegang, bukan untuk dibangga ,bukan untuk riak tetapi pemangkin semangat dan meningkat andrealin dalam badan
Ingat ! Korang hebat, aku hebat,kita semua hebat

 

 
P/s: gambar diatas aku ambil sebab nak tengok kehebatan alam ciptaan allah s.w.t….subhanallah…



Kategori: Diri aku, Motivasi diri, photograpi | google eats: , , ,

Kami amat menghargai segala komen yang anda tinggalkan disini,kami berharap komen yang suci murni saja dari pihak anda,tinggalkan komen anda dan insha allah anda akan dapat baclink percuma dari blog ini,dan ada masa nanti pihak kami akan menziarahi blog anda pulak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge