Nasi Lemak Gay Dah Tiada Nama Lain ?

Assallamualaikum…

Nasi lemak gay,nasi lemak pondan,gerai nasi lemak gay,gerai nasi lemak pondan,nasi lemak anak dara,gambar bogel gay,gambar bogel pondan,gambar bogel anak dara

Nasi lemak gay ? dah tiada nama lain ? Aku heran jugak dengan pemilik gerai nasi lemak yang bernama Adi Yusof ni, dah tak ada nama singkatan lain ke untuk bisnes dia ? kenapa nama Gerai Adi Yusof disingkatkan kepada GAY ? dia boleh tukar singkatan kepada GADIS sama Gerai Adi Yusof jugak maksudnya

 

Memang pun dia tidak bermaksud GAY itu adalah Homoseksual dan tidak meletakan perkataan gayboy , namun warna pada belakang Logo GAY dalam banner itu macam warna LBGT sikit ( faham kan ?) tetapi  Adi Yusof harus tahu sekarang ni panas media Sosial dengan Nasi Lemak Pondan ni dia nak tambah dengan Nasi Lemak GAY memang teruk dia kena kecam

 

Ya dia pun nak bisnes dia laku dengan cara viral namun cara yang dia guna cukup salah, penggunaan perkataan GAY itu amat sensitif dikalangan netizen dan rakyat malaysia (walaupun berlambak GAY kat luar sana ) cuba ubah nama lain yang lebih kreatif, aku dengar nama GAY tu dah rasa mual.hahah



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge