Bila pula yang neelofa dan fatah amin couple ?

neelofa dan fatah amin,neelofa dan fatah amin bercinta,gambar bogel neelofa dan fatah amin,gambar bercumbu neelofa dan fatah amin,aksi bogel neelofa ,neelofa dan fatah amin gambar mesra,gambar terkini neelofa dan fatah amin,neelofa dan fatah amin bercinta,neelofa dan fatah amin putus cinta,neelofa dan fatah amin khawin

Assallamualaikum…

Sah neelofa dan fatah amin  tidak lagi bercinta, eh bila pula yang neelofa dan fatah amin couple ? seingat aku neelofa  bercinta dengan blogger ishak hasimi tu kan ? 

 

neelofa dan fatah amin yang dikatakan bercinta sejak berlakon drama suri hati Mr pilot hari tu, yang sebenarnya para peminat dah kena mainan fantasi oleh drama tu, aduhyai…

 

Para peminat  neelofa dan fatah amin korang bawak bawak lah berenti main fantasi ni, nanti korang kena cop gila

 

Aku tak nak di cop gila dah, sejak aku rasa diri aku  boyfriend neelofa ramai cop aku gila, eh korang sebenarnya gila….

 

gila fantasi…

 

Neelofa I LOVE YOU

 

Lepas ni kita berlakon drama eh…

 

SURI HATI MR BLOGGER



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge