Penikahan yang tidak sah

Penikahan tak sah
Assallamualaikum….

Penikahan yang tak sah, sekarang ni aku tak faham kenapa ramai yang ambik ringan pasal penikahan yang tak sah

Lelaki dan perempuan memang berbeza, so perempuan tak payah ikut lelaki ,sebab perempuan ada tempoh iddah untuk berkhawin baru jika sudah bercerai dengan suami yang lama

Lelaki, pagi dah sah cerai, petang boleh khawin lagi (contoh) tak cerai pun boleh khawin lagi

Perempuan tak boleh buat  macam lelaki buat…

Gambar aku kat atas sekadar tanda renungan



Kategori: Ringkas jer | google eats: , ,

Kami amat menghargai segala komen yang anda tinggalkan disini,kami berharap komen yang suci murni saja dari pihak anda,tinggalkan komen anda dan insha allah anda akan dapat baclink percuma dari blog ini,dan ada masa nanti pihak kami akan menziarahi blog anda pulak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge