Nur sajat bakal tamat zaman ‘dara’? Hehehe

Nur sajat bakal tamatkan zaman ‘dara’nya ? Macam mana tu ?

Erm…, ok sebelum ni nur sajat ada menyatakan yang dia khunza (memiliki dua kemaluan) mungkin dia lebih kepada perempuan kot, aku ada rahim boleh datang haid apa semua

Masaalahnya memang betul ke dia khunza ? Kalau setakat pengesahan doktor memang tak cukup kot, bukan apa kalau boleh ianya harus disahkan juga jabatan kemajuan islam malaysia sebab ini kan melibatkan hal ehwal orang islam kat malaysia

Dia nak khawin dengan boyfriend dia? Bukan apa kita kat malaysia ni memang tak ada pun undang-undang yang membenarkan perkhawinan sesama jenis, so nak buat macam mana?

Nur sajat harus membuktikan yang dia betul betul khunza yang kebanyakan menjurus kepada perempuan, seperti ada rahim apa semua, selain itu harus dapat pengesahan pihak yang berwajib

Haha.. macam-macam dunia akhir zaman ni…



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge