Siapa Usop Mentor Milenia 2017

Assallamulaikum…   Biodata Penuh Usop Mentor Milenia 2017 | Siapa mamat bernama usop ni ? wah bukan main viral lagi video dia yang penuh supporting ketika di ujibakat oleh black dan akim ari tu, memang lucu dan berbakat orang nya, suara pun sedap boleh tahan…   Walaupun muka macam usof sontorian,maka …

Cerita artis | 2,571 views

Aiman tino handsome

Assallaualaikum…. aiman tino handsome ? benarkah aiman tino handsome ? ish ish ada yang cakap perempuan banyak mengilai aiman tino bukan sebab dia pandai nyanyi apa semua.. Cuma sebab aiman tino handsome.. Tu jer ? OK antara aku (ishak hasimi) dan aiman tino siapa paling handsome ? ini aku… Dan ini …

Cerita artis, Hiburan | 1,189 views

Kenapa Harith Iskander Paling Kelakar ?

Assallamaulaikum….   Dinobatkan sebagai manusia paling kelakar di dunia, membuatkan Harith Iskander berjaya membawa nama malaysia ke merata dunia, ya Harith Iskander berjaya membuka mata dunia dengan membuktikan pelawak dari malaysia berkualiti dan setaraf dengan para pelawak antarabangsa yang lain Dengan kemenangan kali ini,ianya bakal membuka sejarah dan lembaran, mana tidak mungkin …

Cerita artis, Hiburan | 391 views

Atikah Suhaime Dan Video Lucah

Assallamualaikum Video lucah dan gambar bogel atikah suhaime tersebar ? Memang dah kecoh dah media sosial yang konon video lucah atikah suhaime berserta gambar bogel dia tersebar, sampaikan atikah suhaimi nak ambik tindakan undang-undang pasal penyebaran video yang dikatakan fitnah tersebut Aku pun cuba gak gatal gatal tangan nak cari …

Cerita artis | 77,334 views