Aida jebat tak sesuai jadi penyanyi !

Assallamualaikum… Bagi aku aida jebat memang tak sesuai jadi penyanyi sebab suara dia pun tak best sangat, nyanyi live pun kantoi ! Bagi aku aida jebat lebih bagus kalau jadi pelakon saja, sebab bidang lakonan saja yang sesuai buat dirinya dan bukan bidang nyanyian Lakonan aida jebat dalam drama pun …

Cerita artis, Ulasan Saya | 1,828 views

Peha gebu fasha sanda ?

Gambar peha gebu fasha sanda pun nak kecoh ? Apa yang gebu sangat pasal peha janda si jejai ni ? pasal peha gebu fasha sanda ni pun korang nak berbalah ker ? apa istemewa sangat dengan peha gebu fasha sanda ni tak faham aku Nak kata gebu sangat takdelah jugak, setakat debu …

Cerita artis | 2,410 views

Tahniah Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin

Assallamualaikum.. Gambar Terkini Pernikahan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin | Tahniah buat Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin ,siapa sangka akhirnya jodoh mereka sehingga ke jinang pelamin dan tak dijangka yang selama ini yang Syatilla Melvin menjadi pilihan  Shaheizy Sam dan bukan Neelofa, Fazura dan artis yang lain Yelah kan, selama ini  Shaheizy Sam pernah digosipkan …

Cerita artis, Hiburan | 1,442 views

Huza Tahir Kembali Dengan Lagu Mawar

Assallmulaikum…. Huza tahir kembali dengan lagu mawar Lama tak dengar khabar baru dari pelantun lagu celaru  iaitu Huza tahir selepas pelancaran video klip celaru pada tahun 2014 , Huza tahir dikatakan sunyi dari menghasilkan  karya terbaru beliau sepanjang tahun 2015, namun ini tidak bermakna yang Huza tidak menghasilkan apa-apa karya Terbaru Huza …

Cerita artis, Muzik | 2,117 views

Biodata Zahirah MacWilson Pelakon Cik Cinderella dan Encik Tengku

Assallamualaikum… Biodata Zahirah MacWilson Pelakon Cik Cinderella dan Encik Tengku , Mungkin ramai yang belum kenal sangat siapa pembawa watak puteri dalam drama Cik Cinderella dan Encik Tengku  orang nya boleh tahan cantik dan menawan dan siapa lagi kalau bukan Zahirah MacWilson  Namun disebalik nama Zahirah MacWilson ni mesti orang pikir dia ni muka …

Biografi, Cerita artis, Hiburan | 5,571 views