Aku kecewa Amar Baharin & Amyra Rosli Bertunang

Assallamulaikum…… Ah sudah.. Bab yang ni aku kecewa sangat nih, apa ? Amar Baharin & Amyra Rosli Bertunang !!! Adoi seorang lagi artis wanita yang aku minat jatuh ke tangan orang huhu kecewa beb.. plan nak tackle… krik krik.. cis…Amar Baharin dan rampas Rasa nak nangis….hahahah Tapi walau apa pun aku …

Cerita artis, Hiburan | 2,895 views

Fathia Latif Single Balik !

Asallamualaikum… Apa dah jadi dengan hubungan antara fathia latif dengan aiman yang dengar kata mereka nak mendirikan rumah tangga ? Tapi kini fathia latif dah single balik ? Wah ! Ada peluang nak takle ni hehex Apa-apa pun semoga terus sukses buat fathia latif walaupun dah kembali single P/s: takpe …

Cerita artis | 1,308 views

Aida jebat tak sesuai jadi penyanyi !

Assallamualaikum… Bagi aku aida jebat memang tak sesuai jadi penyanyi sebab suara dia pun tak best sangat, nyanyi live pun kantoi ! Bagi aku aida jebat lebih bagus kalau jadi pelakon saja, sebab bidang lakonan saja yang sesuai buat dirinya dan bukan bidang nyanyian Lakonan aida jebat dalam drama pun …

Cerita artis, Ulasan Saya | 2,004 views

Peha gebu fasha sanda ?

Gambar peha gebu fasha sanda pun nak kecoh ? Apa yang gebu sangat pasal peha janda si jejai ni ? pasal peha gebu fasha sanda ni pun korang nak berbalah ker ? apa istemewa sangat dengan peha gebu fasha sanda ni tak faham aku Nak kata gebu sangat takdelah jugak, setakat debu …

Cerita artis | 2,683 views

Tahniah Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin

Assallamualaikum.. Gambar Terkini Pernikahan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin | Tahniah buat Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin ,siapa sangka akhirnya jodoh mereka sehingga ke jinang pelamin dan tak dijangka yang selama ini yang Syatilla Melvin menjadi pilihan  Shaheizy Sam dan bukan Neelofa, Fazura dan artis yang lain Yelah kan, selama ini  Shaheizy Sam pernah digosipkan …

Cerita artis, Hiburan | 1,573 views

Huza Tahir Kembali Dengan Lagu Mawar

Assallmulaikum…. Huza tahir kembali dengan lagu mawar Lama tak dengar khabar baru dari pelantun lagu celaru  iaitu Huza tahir selepas pelancaran video klip celaru pada tahun 2014 , Huza tahir dikatakan sunyi dari menghasilkan  karya terbaru beliau sepanjang tahun 2015, namun ini tidak bermakna yang Huza tidak menghasilkan apa-apa karya Terbaru Huza …

Cerita artis, Muzik | 2,361 views