Siapa PU Syed Juara Pencetus Ummah 2015 ?

Siapa dan Biodata PU Syed Juara Pencetus Ummah 2015 , ya kali ini aku bagi info tentang Pu Syed juara pencetus ummah 2015 yang berjaya membawa pulang wang tunai bernilai RM 100,000 berserta trofi Ok disini aku sediakan sedikit Biodata PU Syed Juara Pencetus Ummah 2015 untuk korang mengetahui latar belakang beliau Taqline …

Biografi, Keagamaan | 4,174 views

Berita Palsu Ustaz Hassan Mahmud Al-Hafiz Meninggal Dunia

Assallamulaikum.. Berita palsu ustaz hassan mahmud al-hafiz meninggal dunia, tak tahu siapa pulak yang memandai-mandai sebar berita ni di media sosial, namun yang pasti pada 12 june 2015 ustaz hassan mahmud al-hafiz menjalani operation sekali lagi di jantung untuk memudahkan beliau bernafas Pengesahan yang ustaz hassan mahmud al-hafiz meninggal dunia adalah palsu …

Keagamaan, Perkara Viral | 3,045 views

Pengumuman Tarikh Mula Puasa 2015 Malaysia

Assallamualaikum…. Pengumuman Tarikh Mula Puasa 2015 Malaysia ,mesti korang tak sabar nak puasa kan ? al maklum lah pada bulan ramadhan ni  macam-macam nikmat dan rahmat yang kita dapat sampaikan ada yang mencari rezeki dengan membuka baazar di bulan yang mulia itu nanti ! Sebelum kita tengok Tarikh Mula Puasa 2015 Malaysia baik …

Keagamaan | 2,373 views

Respon saya tentang isu salib di Taman Medan

Assallamualikum… Saya rasa terpanggil untuk mengulas tentang isu salib di taman medan yang menjadi viral dilaman sosial semalam,apa yang berlaku ni membuatkan saya tertanya-tanya apa yang berlaku kepada umat islam dan bangsa melayu kita sekarang ni ? membuat tunjuk perasaan bagi meminta pihak gereja tersebut menanggalkan simbol salib yang ada pada …

Keagamaan, Ulasan Saya | 4,602 views