Gadis bertudung hisap rokok

Pernah jumpa kan ? dekat mana-mana shophing mall gadis bertudung hisap rokok atau boleh juga disebut gadis bertudung hisap batang errr maksud aku gadis bertudung hisap batang rokok .. Erm, selalu juga aku terserempak dekat summer mall samarahan ni, pakaian muslimah sejati gitu, tapi mulut keluar asap.. Muka boleh,tahan cantik …

Luar biasa | 1,186 views

Kenapa karangan ini membuatkan guru marah ?

Assallamulaikum Kalau sesiapa pun baca karangan macam ni,memang marah tahap gaban, apatah lagi guru yang mengajar budak ni memang naik angin Lain yang orang suruh buat lain yang dia buat, orang suruh buat karangan tentang buah-buahan dia buat karangan tentang taik Baca karangan budak ni kat bawah ni Budak ni …

Luar biasa | 3,927 views

Pembedahan Pemindahan Kepala Pertama Di Dunia ?

Assallamualaikum… Membaca berita sebegini membuatkan saya nak gelak kuat-kuat ! mana mungkin manusia dapat menjalani pemindahan kepala, kalau korang renung secara logik memindahkan kepala dari badan asal ke badan yang lain adalah satu perkara yang mustahil,pelik-pelik lah orang barat ni,mungkin doktor yang ingin mengendalikan pembedahan tersebut ada masalah gila tak …

Luar biasa | 2,571 views

Pondan yang berpendapatan RM541,497 dengan menjadi model

Percaya atau tidak ? seorang pondan berjaya meraih pendapatan lebih £100,000 (RM541,497)  dengan menjadi model untuk jenama terkemuka seperti Ray-Ban, L’Oreal dan Diesel Nak gelak pun ada tengok pondan kat luar negara ni,tapi berbeza dengan pondan kat malaysia kita yang kerjanya asyik jual bontot jer Saya pernah nampak muka dia ni di …

Luar biasa | 4,670 views

Bayi lahir dengan belalai di Uttar Prades

Bayi lahir dengan belalai berlaku di Aligarh, Uttar prades, rasa nak gelak pulak bila diorang kata bayi tersebut merupakan jelmaan dewa ganesha,tapi biarlah sebab itu diorang punya kepercayaan Bagi saya,itu adalah kecacatan sejak lahir,dan ianya adalah  ketentuan allah s.w.t, Ok boleh sambung tengok apa yang diorang kata kat bawah ni …

Luar biasa | 2,140 views