Nasi Lemak Gay Dah Tiada Nama Lain ?

Assallamualaikum… Nasi lemak gay ? dah tiada nama lain ? Aku heran jugak dengan pemilik gerai nasi lemak yang bernama Adi Yusof ni, dah tak ada nama singkatan lain ke untuk bisnes dia ? kenapa nama Gerai Adi Yusof disingkatkan kepada GAY ? dia boleh tukar singkatan kepada GADIS sama …

Pandangan saya, Perkara Viral | 320 views

Nak dihormati mesti menghormati

Assallamualaikum.. Dalam dunia siapa yang tak rasa ingin dihormati, mestilah ingin kan ? Tapi, nak dihormati bukanlah atas dasar ada pangkat dan pengaruh saja, bukan sebab ada harta dan wang berjuta-juta kau ingin di hormati dan disanjung tinggi ? tidak semestinya mesti ada pangkat itu dan ini… kau ingin di …

Pandangan saya | 6,888 views

Nak beli 4G lte wifi modem

Assallamualaikum… 4G lte wifi modem, itulah apa yang aku impikan nak beli benda ni dekat stall maxis dekat summer mall tadi, tapi aku kena fikir pulak balik ni awal bulan ni, kalau ada kecemasan ke apa yang berlaku pada aku susah.. Sebab 4G lte wifi modem. ni bukan berharga RM …

Diri aku, Ringkas jer | 434 views

Projek 2017 Blog ???

Assallamualaikum….. Projek 2017 blog ? agaknya apa projek tersebut ? sebolehnnya aku tak berani nak terangkan kepada sesiapa tentang projek 2017 aku ,bukan apa itu hak aku nak merahsiakan semua itu, so kena hormati… Setiap dari kita memang ada strategi masing-masing, kadangkala strategi dan trick kita amat mudah kena tiru, …

Diri aku | 395 views

pernahkah kau merasakan cinta ?

Assallamulaikum…. Pernahkah kau merasakan cinta ? mustahil tidak pernah merasakan cinta ? mungkin anda tidak normal jika anda tidak pernah merasakan cinta Wujud mencinta dan dicintai , membezakan antara cinta dan nafsu juga penting cinta ini tidak mengenal paras rupa tetapi nafsu amat menitik beratkan rupa. cinta mementingkan keselesaan antara …

Ringkas jer | 1,477 views