Celcom jugak yang best ! Oh damm !

Assallamualaikum… Dah banyak kali mencuba Celcom,Digi,Maxis bla bla..akhirnya aku rasa celcom jugak yang best,yea memang celcom broadband jugak yang best..grr Maxis broadband,aku pikir promosi dia tu RM 30 1 bulan dengan kouta 1 GB dengan free kouta 1 GB membuatkan aku teruja, terus aku langgan.. Bila langgan,alahai rupanya free 1 …

Diri aku, Ulasan Saya | 2,524 views

Adakah penyakit gout atritis berbahaya ?

Assallamualikum…. Adakah penyakit gout atritis berbahaya ? kalau dulu penyakit gout atritist ni hanya menyerang mereka yang sudah berusia, sekarang penyakit tidak mengenal usia Sebab aku adalah antara yang termuda menghidapinya, kalau dekat malaysia ni kalau boleh direkod aku lah satu satunya lelaki penghidap gout atritis ketika usia masih muda,aku cuba …

Diri aku | 1,833 views

Tanda kena santau

Tanda kena santau.. Aku tak faham sebenarnya tentang masaalah macam ni, tapi bila bila dengar ustaz selalu ceramah kat tv,tanda-tanda orang  kena santau antaranya adalah sering mimpi jatuh dari tempat tinggi Sebenarnya aku yang sering mengalami mimpi jatuh dari tempat tinggi ni, sejak dari aku berumur 14 tahun mimpi tu …

Diri aku | 3,679 views