Nasi Lemak Gay Dah Tiada Nama Lain ?

Assallamualaikum… Nasi lemak gay ? dah tiada nama lain ? Aku heran jugak dengan pemilik gerai nasi lemak yang bernama Adi Yusof ni, dah tak ada nama singkatan lain ke untuk bisnes dia ? kenapa nama Gerai Adi Yusof disingkatkan kepada GAY ? dia boleh tukar singkatan kepada GADIS sama …

Pandangan saya, Perkara Viral | 682 views

Nak dihormati mesti menghormati

Assallamualaikum.. Dalam dunia siapa yang tak rasa ingin dihormati, mestilah ingin kan ? Tapi, nak dihormati bukanlah atas dasar ada pangkat dan pengaruh saja, bukan sebab ada harta dan wang berjuta-juta kau ingin di hormati dan disanjung tinggi ? tidak semestinya mesti ada pangkat itu dan ini… kau ingin di …

Pandangan saya | 7,326 views
blog lelaki kacak 2016

Blog lelaki kacak 2016

Asssalamualaikum.. Blog lelaki kacak 2016 ? masih lagi benda poyo ni yang para blogger buat pada tahun 2016 ni ? Kalau tahun 2009,2010,2011,2012 masih relevan kot menda ni, namun sekarang dengar saja perkataan blog lelaki kacak aku pun rasa nak muntah hijau. Masih relevan kah title tersebut digunakan ? Blog …

Pandangan saya | 1,828 views

Benarkah orang melayu pemalas ?

Benarkah dakwaan orang melayu pemalas ? Adakah ianya sekadar mitos atau memang benar ianya berlaku ? Assallamualaikum… Orang melayu pemalas  ,satu ungkapan yang sungguh kurang ajar ya memang kurang ajar sebab ianya diungkapkan oleh bangsa melayu sendiri, bukan bangsa lain.. Kenapa ? Penularan wabak orang melayu pemalas telah berlaku ratusan …

Pandangan saya, Ulasan Saya | 1,858 views

Kenapa rakyat malaysia suka kerja di singapura ?

Kenapa rakyat malaysia suka kerja di singapura sedangkan kerja disana lebih kurang jer sama dengan kerja di dalam malaysia sendiri Assallamualaikum…. Bila kita lihat cabaran zahid hamidi buat belia di negara ini adakah belia di negara ini sanggup ceburi bidang yang selama ini diceburi oleh warga asing seperti cuci longkang,kutip buah,bina …

Pandangan saya, Ulasan Saya | 4,270 views