hisap vapor untuk berhenti merokok,kebaikan dan keburukan vapor,awek bertudung hisap batang,awek bertudung hisap batang vapor,awek bertudung hisap vapor,apa hukum menghisap vapor,hisap vapor haram,keburukan hisap vapor,vapor untuk buang ketagihan merokok,petua berhenti merokok,tips untuk berhenti merokok,kenapa vapor berbahaya,cara hisap vapor

Hisap vapor untuk berhenti merokok

Assallamulaikum… Hisap vapor untuk berhenti merokok, sekarang ni laku pulak vapor orang jual walaupun vapor ni dah lama wujud dah,namun sejak dua menjak ni trend menghisap vapor semakin berleluasa sampaikan ada awek bertudung hisap batang vapor ni Persoalannya sekarang benarkah vapor dapat menghilangkan ketagihan terhadap rokok ? Bagi mereka yang …

Kesihatan, Pandangan saya | 5,472 views

Punca peningkatan kadar jenayah di malaysia

Assallamualaikum… Apa punca peningkatan kadar jenayah di malaysia sekarang ni ? mungkin ramai yang memberi pelbagai macam spekulasi tentang punca peningkatan kadar jenayah di malaysia, yelah memang  kita ada dengar berita tv kadar jenayah itu ini turun, namun hanya di sesetengah tempat saja. Kadangkala info di media seperti tv3 kadangkala lansung …

Pandangan saya, Promosi | 4,026 views

Benarkah Farah Ann Abdul Hadi Seorang Gimnastik Kontroversi ?

Assallamualaikum… Farah Ann Abdul Hadi namanya menjadi trending di media sosial ,namun namanya mula disebut oleh rakyat malaysia bukan kerana kejayaan Farah Ann Abdul Hadi memenangi pingat emas dalam sukan gimnastik pada sukan sea 2015 yang berlansung di singapura Tetapi nama Farah Ann Abdul Hadi menjadi terkenal kerana wujud rakyat malaysia hari ini …

Biografi, Pandangan saya | 22,964 views

Kalau taksub politik tak payah emo sangat !

Assallamualaikum… Para pentaksub politik sekalian ,tak kira dari BN atau PAKATAN sekalipun rasanya tak payah emo sangat kot kalau bab politik ni, agak pelik dan menjengkelkan bila golongan pentaksub politik (macai) ni akan naik emo Nak politik sekali pun jangan main sumpah seranah, adakah malaysia sekarang kekurangan suasana politik yang …

Pandangan saya | 2,887 views

Bertudung tapi buah dada nampak

Bak kata abdul kulup, agak jilake tajuknya kipidap ! Bertudung tapi buah dada nampak, macam mana tu ? mungkin ada yang tak puas hati dengan tajuk artikel ni, si penulis yang rasa diri bagus sangat nak membahan perempuan yang pakai tudung tapi buah dada nampak. Serius aku cakap,kami orang ni …

Pandangan saya | 8,515 views

Wajarkah Diploma Muhammad Hasrul Haris Digantung Setahun ?

Muhammad Hasrul Haris Mohd Radzi pelajar atau graduan UITM mencetus kontroversi apabila bertindak mengambil gambar selfie dengan pro Chancellor UITM Tan Sri Dr Arshad Ayub ketika majlis penyampaian segulung Diploma Tindakan Muhammad Hasrul Haris Mohd Radzi itu juga telah menyebabkan dia digantung selama setahun oleh UITM kerana memalukan nama universiti tersebut. …

Pandangan saya, Perkara Viral | 3,844 views