Tiada siapa yang nak blogger ni

Tiada siapa yang nak blogger ni ,betul tiada siapa yang nak, nak menjadikan blogger ni menantu ? Nak menjadikan blogger ni suami ? Nak menjadikan blogger ni teman lelaki dia ? Urm baru mula berkenalan dah reject…     Tiada siapa yang nak blogger ni, tengok pada keadaan dia pun …

Diri aku, Motivasi diri, photograpi | 3,502 views

Siapa yang pernah makan atau termakan ĺalat ?

Assallamualaikum… Termakan lalat ? siapa yang pernah makan atau termakan ? Yang dalam gambar kat atas tu aku tak pasti itu lalat spesis apa, tapi kita orang kat sarawak ni gelar lalat macam ni DANGO kalau tak siĺap aku lah Kalau korang tak pernah termakan lalat, mesti korang pernah termakan telur …

photograpi, Ringkas jer | 964 views

Wanda band dan impiannya

Assallamualikum… Hari tu kami orang hero borneo team mengambil kesempatan untuk menemu ramah kumpulan busker yang berasal dari kampung baru kota samarahan sarawak, aku berperanan sebagai photografer hero borneo team memang advance sedikit hehe Namun di kesempatan kali ini aku tak banyak dapat menulis pasal kumpulan ni, so boleh baca …

Hero Borneo Team, photograpi | 1,899 views

Akibat terlalu degil Hah ! balasan

Assallamualaikum…. Kenapa manusia seorang ni degil ? degil tak dengar cakap, bila dinasihati kita diejek nya pulak Entah lah, nak kata umur muda lagi usia dah 50 dah Mungkin kerana dia lebih tua dari kami dia jadi manusia degil , dia beranggapan kami yang lebih muda dari dia tak layak nak …

photograpi, Ringkas jer | 1,651 views

Kenapa aku beli kamera ?

Assalamualaikum…. Mengapa aku beli kamera ? mengapa kamera yang aku pilih adalah jenama nikon model 5300 ? Ada yang tak faham kenapa aku sanggup kumpul duit sehingga RM 2k untuk membeli sebuah kamera DSLR ? Jawapan yang cukup mudah bagi aku, kerana aku minat dengan photographi dan aku ingin belajar …

Diri aku, Personal, photograpi | 494 views

Gambar panas blogger malaysia tersebar !

Assallamualaikum… Gambar panas ? gambar panas blogger mana pulak ni ? Eh… Gambar panas blogger malaysia bersama kawan-kawan sama tempat kerja ? beb yang mana satu panas nya ? Oh lupa pulak yang aku silap tajuk, nak edit balik tak ? tak payah lah kan ? Ok gambar ni kita …

Diri aku, photograpi | 1,223 views