Tak tahu malu…

Assallamualaikum….. Perempuan yang tak tahu malu, isu kecil diperbesarkan lepas tu kata orang racist lah apalah, tak payahlah pakat nak perbesarkan isu kecil… Isu yang tidak racis, ko raciskan alahai, ko guna status facebook ko untuk meracis ? Malu lah wei, ko bukan main cakap orang racis padahal ko lagi …

Ringkas jer | 1,593 views

Siapa yang pernah makan atau termakan ĺalat ?

Assallamualaikum… Termakan lalat ? siapa yang pernah makan atau termakan ? Yang dalam gambar kat atas tu aku tak pasti itu lalat spesis apa, tapi kita orang kat sarawak ni gelar lalat macam ni DANGO kalau tak siĺap aku lah Kalau korang tak pernah termakan lalat, mesti korang pernah termakan telur …

photograpi, Ringkas jer | 1,642 views

Selesai sudah renew domain dan hosting

Assallamualaikum.. Akhirnya selesai sudah renew hosting dan domain blog tak seberapa ni, domain blog ni sebenarnya di renew 3 tahun sekali tapi oleh kerana buĺan ni aku nak pakai banyak duit so aku renew untuk satu tahun jer dulu           Hosting pulak,memang kena renew 1 tahun …

Diri aku, Ringkas jer | 911 views

Akibat terlalu degil Hah ! balasan

Assallamualaikum…. Kenapa manusia seorang ni degil ? degil tak dengar cakap, bila dinasihati kita diejek nya pulak Entah lah, nak kata umur muda lagi usia dah 50 dah Mungkin kerana dia lebih tua dari kami dia jadi manusia degil , dia beranggapan kami yang lebih muda dari dia tak layak nak …

photograpi, Ringkas jer | 2,057 views

Perempuan cukur bulu kening sama macam monyet

Assallamualaikum.. Perempuan cukur bulu kening sama macam monyet , ya ada sesiapa yang terasa dengan artikel ni ? sila baca dulu apa alasan aku berkata sedemikian.. Ok kenapa aku kata perempuan cukur bulu kening sama macam monyet ?  ya memang macam monyet pun sebab… 1. Dalam islam,perempuan memang dilarang cukur …

Pandangan saya, Ringkas jer | 1,642 views