Selamat datang 2016

Assallamualaikum… Selamat datang 2016 dan selamat tinggal 2015 Semalam adalah hari terakhir 2015 yang diiringi dengan cerita manis,cerita pahit yang sukar dilupakan sepanjang perjalanan 2015 Namun hari ini 1 haribulan, maka bermulalah tahun baru 2016, apa azam tahun baru korang ? Adakah korang ingin berada ditakuk lama seperti dulu ? …

Personal, Ringkas jer | 1,206 views

Itu jawatan maslan oit,bukan 3 kerja !

Assallamualaikum… Itu jawatan maslan oit ,bukan 3 kerja..aku tak faham kenapa menteri kat malaysia sekarang ni makin bangang Ya kita boleh respek kalau mereka betul buat tiga kerja,tapi tiga kerja yang dia nyatakan tu adalah jawatan wei ! tapi kerja dia sama iaitu ahli politik dan gaji dia pulak besar …

Personal, Ringkas jer | 2,023 views

Donald Trump Otak Mereng

Assallamulaikum… Donald trump otak mereng, ya kenapa aku cakap yang si donald trump ni otak mereng ? kita dah dengar kan pasal mamat ni cadang nak ban orang islam dari masuk amerika kan ? why ? dia ingat dia siapa nak buat macam tu ? kaya baru 4 bilion usd …

isu semasa, Ringkas jer | 1,444 views