Kontrak binaan rumah ubahsuai samarahan

Assallamualaikum… Kontrak binaan rumah ubahsuai samarahan   Sekarang ni harga rumah, kalau korang bukan kerja kerajaan jangan mimpi nak dapatkan loan rumah cara mudah, kalau kerja swasta pun deposit memang mahal nauzubillah tapi apa boleh buat memang lumrah dunia kan ?   Sebenarnya kalau ikutkan rumah yang dijual ratusan ribu …

Hero Borneo Team, Promosi | 1,230 views

Aminah Hostel-homestay murah kuching-samarahan

Assallamualikum.. Aminah hostel-homestay murah kuching-samarahan Pada hari selasa yang lalu saya dan Mr hanafi berpeluang untuk berkunjung sebentar ke Aminah Hostel, Homestay ini terletak di Kampung Sindang Baru Kota Samarahan malah ianya berdekatan dengan tiga pusat pengajian tinggi iaitu Unimas , Uitm dan Institut Perguruan Tun Abdul Razak kami dibawah …

Hero Borneo Team, Perkongsian, Promosi | 2,442 views

Punca peningkatan kadar jenayah di malaysia

Assallamualaikum… Apa punca peningkatan kadar jenayah di malaysia sekarang ni ? mungkin ramai yang memberi pelbagai macam spekulasi tentang punca peningkatan kadar jenayah di malaysia, yelah memang  kita ada dengar berita tv kadar jenayah itu ini turun, namun hanya di sesetengah tempat saja. Kadangkala info di media seperti tv3 kadangkala lansung …

Pandangan saya, Promosi | 3,773 views

Cara menyediakan telur goreng planta yang sedap

  Resepi telur dadar planta atau resepi telur goreng planta  Telur goreng dadar planta adalah satu hidangan yang cukup ringkas dan lazat untuk sarapan pagi, memang sedap telur goreng planta ni, kalau budak budak sekolah dapat memang gembiralah diorang Mana tak sedap kalau dapat makan telur goreng yang sedap hingga menjilat …

Promosi | 6,144 views