Nasi Lemak Gay Dah Tiada Nama Lain ?

Assallamualaikum… Nasi lemak gay ? dah tiada nama lain ? Aku heran jugak dengan pemilik gerai nasi lemak yang bernama Adi Yusof ni, dah tak ada nama singkatan lain ke untuk bisnes dia ? kenapa nama Gerai Adi Yusof disingkatkan kepada GAY ? dia boleh tukar singkatan kepada GADIS sama …

Pandangan saya, Perkara Viral | 510 views

Harga Minyak Turun Lagi

Assalamualaikum… Berikut adalah tentang berita harga terkini RON95 RON97 dan Diesel bermula bulan April 2017 Kerajaan malaysia telah mengumumkan bahawa harga siling minyak akan dikemaskini secara mingguan pada setiap hari Rabu bermula 30 Mac 2017. Dengan pengemaskinian secara minggguan ianya membolehkan kita merancang harga minyak dengan lebih efisen ye tak …

Berita | 447 views

Nak dihormati mesti menghormati

Assallamualaikum.. Dalam dunia siapa yang tak rasa ingin dihormati, mestilah ingin kan ? Tapi, nak dihormati bukanlah atas dasar ada pangkat dan pengaruh saja, bukan sebab ada harta dan wang berjuta-juta kau ingin di hormati dan disanjung tinggi ? tidak semestinya mesti ada pangkat itu dan ini… kau ingin di …

Pandangan saya | 7,126 views

Nak beli 4G lte wifi modem

Assallamualaikum… 4G lte wifi modem, itulah apa yang aku impikan nak beli benda ni dekat stall maxis dekat summer mall tadi, tapi aku kena fikir pulak balik ni awal bulan ni, kalau ada kecemasan ke apa yang berlaku pada aku susah.. Sebab 4G lte wifi modem. ni bukan berharga RM …

Diri aku, Ringkas jer | 538 views

Kontrak binaan rumah ubahsuai samarahan

Assallamualaikum… Kontrak binaan rumah ubahsuai samarahan   Sekarang ni harga rumah, kalau korang bukan kerja kerajaan jangan mimpi nak dapatkan loan rumah cara mudah, kalau kerja swasta pun deposit memang mahal nauzubillah tapi apa boleh buat memang lumrah dunia kan ?   Sebenarnya kalau ikutkan rumah yang dijual ratusan ribu …

Hero Borneo Team, Promosi | 1,230 views

Siapa Usop Mentor Milenia 2017

Assallamulaikum…   Biodata Penuh Usop Mentor Milenia 2017 | Siapa mamat bernama usop ni ? wah bukan main viral lagi video dia yang penuh supporting ketika di ujibakat oleh black dan akim ari tu, memang lucu dan berbakat orang nya, suara pun sedap boleh tahan…   Walaupun muka macam usof sontorian,maka …

Cerita artis | 3,232 views