Penikahan tak sah

Penikahan yang tidak sah

 Assallamualaikum…. Penikahan yang tak sah, sekarang ni aku tak faham kenapa ramai yang ambik ringan pasal penikahan yang tak sah Lelaki …

Ringkas jer | 995 views

A aku sayang kau A

Assallamualaikum.. . Hehe gambar kat atas ni adalah gambar aku, sesaja aku letak dalam post ni walaupun takde kaitan dengan content, gambar …

Diri aku, photograpi | 3,156 views

Gadis bertudung hisap rokok

Pernah jumpa kan ? dekat mana-mana shophing mall gadis bertudung hisap rokok atau boleh juga disebut gadis bertudung hisap batang errr maksud …

Luar biasa | 1,348 views