(3 Gambar)Awek Pakai Purdah Buat Aksi Yang Memalukan

Assallamualaikum…… Bulan puasa macam ni pun ada jugak remaja kita yang buat hal eh ? tapi tak dapat dipastikan bahawa gambar ni dirakam bila sebelum bulan puasa atau ketika bulan puasa. Tapi sungguh memalukan perbuatan mereka ini. Adegan yang menjijikkan ini dikatakan telah dirakam secara curi di tepi sungai Kelantan. …

Uncategorized | 5,467 views

Video terbaru aksi budak sekolah kantoi berzina dalam semak

Assallamualaikum dan salam sejahtera Rasa nak tergelak dengan karenah budak sekolah zaman sekarang nie, sampai ada budak sekolah yang kantoi berzina dalam semak,tengok dulu gambar yang mereka kantoi tu Ok first komen aku,sebenarnya isu budak sekolah yang kantoi berzina dalam semak nie dah wujud dulu lagi,cuma ketika itu tiada kecanggihan …

Uncategorized | 18,371 views